Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    akupaka думаешь не то видео?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    надо позакрывать эти чатовые ветки, а то уже неясно кому чего писать
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun я додав скріни, але на відео це краще видно. Я думаю, що комусь не... нічого робити.Ну і, думаєш, Саакашвілі буде так от роз'їжджати по Турції на велосипеді сам в якомусь незрозумілому районі?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    І, як завжди, кульмінація. Всього лише пошук `woman bike hit by truck` на тубі
    Зверни увагу на дату проштамповану на відео, і на фейк - розмір кадру відрізняється.

    A woman of 29 years in the city of Dâmboviţa Racari who was on a bicycle was hit by a truck on the pedestrian crossing in front of city hallAccidents caught on camera

  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    akupaka ну а смысл такое придумывать? человек поехал на велике и сломал руку - утка жесть конечно ))мож видео и не про него, но то что он в Турции на велике сломал руку лично я верю на 99%
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun я не кажу, що брехня, що він впав та зламав руку, може й правда. Я одразу поставив під сумнів конкретне відео.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Саакашвили на видео стоит в белой кепке и с газетой.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    grun Кстати, а чего у видео дата 2011-10-10?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Kochumти про яке відео?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    akupaka А, то я поплутав те відео, що виклав ти із Максовим.Сорі.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Зацікавили параметри тонування стекол.Наткнувся в неті на таку собі рекламну таблицю з порівнянням стекол з різним рівнем заводського тонування:
    image
    хостинг фотографийДивлюся на цифри і не розумію... Хіба може тіло нагрітися сильніше за температуру джерела теплової енергії? Чи я зовсім забув той урок з фізики, чи не зрозумів, що на ньому розповідали? Як при зовнішній температурі повітря 43 град, всередині салону утворюється вища за 43 град?А згідно основного питання, то чи хтось має посилання на якісь випробування температури салону авто залежно від рівня тонування стекол? Чи буде відчутно прохолодніше в авто, що затоноване 10-кою ніж у авто, затоноване 20-кою? Припустимо, що плівка одного виробника і якісна.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец
    akupaka, читай внимательней. Источником энергии, помимо горячего воздуха, является также `солнечное излучение, соответствующее 11 часам жаркого летнего дня`.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Ромчик, але ж повітря всередині салону нагрівається не від зовнішньго ж повітря Повітря, саме по собі, - взагалі майже не нагрівається сонячними променями, адже воно - прозоре Зате воно нагрівається від ІЧ-випромінювання оточуючих предметів: грунту, асфальту, будівель, тощо. Внаслідок великої теплоємності (у порівнянні з теплоємністю матеріалів, з яких виготовлений салон авто) відкритої місцевості - нагрівання повітря на ній проходить не дуже швидко, крім того, починається природна конвекція, коли холодне повітря зверху починає опускатися донизу, а трохи більш прогріте - підніматися догори. Внаслідок неї темепратура приземного шару повітря піднімається ще з меншою швидкістю. В закритому ж салоні матеріали під дією сонячних променів прогріваються достатньо швидко, а з ростом їх температури піднімається і температура повітря всередині порівняно мізерного внутрішнього об'єму автомобіля. Тому температура повітря всередині автомобіля, що стоїть не у тіні, у сонячний день - завжди вища, ніж на відкриій місцевості. В будь-яку пору року.Зрозумій правильно: якщо закрити доступ сонячним променям всередину салону - він буде прогріватися менше, відповідно і повітря в ньому буде прогріватися менше. Однак тут не все так запросто: якщо плівка `дзеркальна` - вона `відіб'є` сонячне випромінювання і це дійсно призведе до деякого знижєення температури внутрішнього повітря у салоні. Якщо ж вона кольорова, особливо темних тонів - то вона вже сама починає поглинати сонячне випромінювання, нагріватися та гріти повітря в салоні авто. Ефект від такої плівки у тому сенсі, який тебе цікавить - практично нульовий.Знов-таки все це має будь-який практичний сенс, якщо у тебе авто світлих тонів. Якщо ж машина чорна, або просто дуже темна - то метал на сонці прогрівається так (і прогріває повітря всередині), що нагріванням повітря від обивки салону та передньої панелі - можна знехтувати.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Миротворец там написано чітко: `температуре и интенсивности` - два фізичних параметри системи, а не два джерела випромінювання.

    Повітря, саме по собі, - взагалі майже не нагрівається сонячними променями, адже воно - прозоре SmileЗате воно нагрівається від ІЧ-випромінювання оточуючих предметів: грунту, асфальту, будівель, тощо.

    Чекай, як це? Від ІЧ-випромінювання Сонця не нагрівається, а від ІЧ-випромінювання асфальту - нагрівається? Я вірно розумію сказане?І як температура повітря в авто стала вищою за температуру джерела? Адже сказано джерело має сталу температуру - 43 градуси.Якщо я вірно пам'ятаю фізику процесу, то одне тіло нагріває інше до врівноваження температур між ними. Якщо ж температуру одного з них підтримувати, то друге нагріється до такої ж температури за умови 100% ККД системи, якою передається енергія. Але ж не нагріється сильніше.

    Якщо ж вона кольорова, особливо темних тонів - то вона вже сама починає поглинати сонячне випромінювання, нагріватися та гріти повітря в салоні авто

    З цієї точки зору, можливо ти правий.Але мене цікавить з точки зору коефіцієнта прозорості. Чи буде кращим атермальний ефект плівки 10-ки, від 20-ки? Припустимо, що це металізована плівка, певно, не дзеркальна.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец
    akupaka, вот именно, что там чётко написано: `при температуре 43 С И ИНТЕНСИВНОСТИ СОЛНЕЧНОГО ИЗЛУЧЕНИЯ...`Т.е. помимо горячего воздуха имеется источник освещения, который в закрытое авто привносит существенную часть энергии. Для тебя ведь не будет откровением, что излучение переносит энергию?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar

    І як температура повітря в авто стала вищою за температуру джерела? Адже сказано джерело має сталу температуру - 43 градуси.

    Хорошо, Рома, почему летом твоя машина при 33 гр.С на открытом солнце как сковородка?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar

    І як температура повітря в авто стала вищою за температуру джерела? Адже сказано джерело має сталу температуру - 43 градуси.

    Хорошо, Рома, почему летом твоя машина при 33 гр.С на открытом солнце как сковородка? Не говоря о горячих карнизах на улице под солнцем при минус 5 градусах В ТЕНИ.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Миротворец так я так розумію, що вказана температура - результат дії саме цього джерела випромінювання, а не якогось іншого джерела. Тобто, в результаті використання джерела випромінювання, що імітує сонячне випромінювання об 11 годині жаркого літнього дня, утворилася температура оточуючого середовища в 43 градуси.Наприклад, ось опис такої системи http://www.7verst.ru/old/pages/truba/truba.htm kosarне впевнений у цьому. Ніколи не проводив дослідження.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka

    Чекай, як це? Від ІЧ-випромінювання Сонця не нагрівається, а від ІЧ-випромінювання асфальту - нагрівається? Я вірно розумію сказане?

    Так Рома, ти все вірно зрозумів.Прикол у тому, що ми говоримо про приземний шар повітря, так?Так ось, він поглинає саме ІЧ-випромінювання поверхні Землі і оточуючих нас предметів, а ІЧ-випроміювання Сонця поглинається верхніми шарами атмосфери і на нагрівання приземного шару повітря та самої поверхні Землі воно практично не впливає.Упереджуючи твоє чергове запитання: уточни, що таке ТРОПОПАУЗА і чому вона існує.

    не впевнений у цьому. Ніколи не проводив дослідження.

    Це немає ніякого значення. Віктор просто правий, не сумнівайся.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Рома, тонируйся американской прозрачной пленкой и не парь народу мозг. Видно отлично и не жарко в салоне. Даже лобовуху можно слегка тонирнуть.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Saburo_Sakai Андрюха, а дай, будь ласка, посилання на сайт виробника або тонувальника, де є характеристики плівки?зі: в мене авто затоноване позаду, питання виникло в процесі ознайомлення з темою.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai

    Водитель большегруза не заметил, что впереди сотрудники ДПС перекрыли движение для эвакуации автомобиля (по всей видимости после ДТП). На бешеном мастрестве дальнобойщику пришлось исправлять ситуацию Автор говорит: `немного отвлекся и вот результат! два часа руки ноги-трусились. жертв нет, проскочил, не дай бог такое ещё раз! а мог бы и страйк из ДПСников выбить!`Фура - Renault Magnum груженая под завязку... О последствиях автор не сообщает

  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ ладно, про ІЧ і повітря проїхали. Я, можливо, зрозумів =)А як пояснити процес далі? Як при температурі `нагрівача` у 43 градуси, панель нагрівається до 79 градусів? Майже вдвічі вища температура. Saburo_Sakai дякую. А ти ж ніби хтів такою собі затонувати? Затонував?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai

    дякую. А ти ж ніби хтів такою собі затонувати? Затонував?

    Я до сих пор хочу
Эта тема была закрыта.
Все темы