Признавайся, твоя работа?Кстати, не знаете, если ли где в продаже готовые наклейки на авто с `безобидными`, но с колким подтекстом слоганами направлеными против власти?
блін, я теж якось на швидкості 120 їхав, і ледь не влетів взад машині, що попереду... стояла! За закритим поворотом витягали фуру і даішники зупинили рух, а пости попереду-позаду на відстані не виставили. Я собі їду, і тут з-за повороту з'являється пробка. Ледь встиг загальмувати.Водитель большегруза не заметил, что впереди сотрудники ДПС перекрыли
Рома, тобі ж там російською мовою на білому папері написали: `при температурі навколишнього повітря в 43 градуси Цельсія та інтенсивності сонячного випромінювання, що відповідає 11-й годині ранку.` Тобто, `нагрівачів` - ДВА!. Що ти ще не можеш зрозуміти?А як пояснити процес далі? Як при температурі `нагрівача` у 43 градуси, панель нагрівається до 79 градусів? Майже вдвічі вища температура.
Я теж спочатку на нього подумав, але це не він. Між Бердичевом та Житомиром дорога дворядка в оба боки.Це зарізничний міст, якщо не помиляюся, на відрізку дороги між Бердичевом та Житомиром.
Та, главное на красный не ехать. А если шо, тычешь ГАЙцу в морду камерой и кричишь `тыхтотакойдавайдосвиданья!`, потом выкладываешь на Ютуб и до следующего раза А то пишут-пишут, конгресс, немцы какие-то... (с)проверяем знание новых ПДД, которые вступают в силу с понедельника
Це він і є. Там дорога дворядка, але між напрямки є розділювальна смуга, ширша, ніж дві полоси в одному напрямку. Відповідно, мостів там два - кожен над своїм напрямком.Я там стільки виїздив маршрутками/попутками, що ні з чим не сплутаю akupakaРомчику, відповідь на твоє `чому нагрівається сильніше?` проста, як двері Надіюся, що ти не станеш сперечатися з тим очевидним фактом, що теплове випромінювання будь-якої речовини при 43 градусах Цельсія - мізерне? Відповідно, будь-яка речовина, в будь-якому агрегатному стані (плазма, наприклад), яка може давати `излучение, эквивалентное солнечному в ясный день в 11 часов утра` - має власну температуру ЗНАЧНО вищу, за 43 градуси. З цим ти згоден? Які є ще проблеми зі сприняттям очевидних фізичних явищ?Стосовно відчуття холоду/жари: так, ти правий, на сонці предмети нагріваються значно більше, ніж у тіні саме завдяки поглинанню сонячного випромінювання. Повісь термометр за вікно, не прикрий його від прямих сонячних променів і цілком зможеш в січні у безвітряну погоду `зафіксувати` температуру у 20-25 градусів вище нуля, хоча реально повітря буде мати температуру -10, -15 градусів.Крім того, для людини дуже важливе значення має ВОЛОГІСТЬ повітря.Саме тому -20 в Україні люди сприймають набагато гірше, аніж -35 десь у Сибіру. Там повітря `сухіше`, відповідно, теплоємність його менша, воно відбирає тепла у людини менше. І справа зовсім не `сибиряках и умении одеваться`. Звичайна фізика.Я теж спочатку на нього подумав, але це не він. Між Бердичевом та Житомиром дорога дворядка в оба боки.
Либо ДХО, либо ближний свет (если ДХО не предусмотрены конструкцией)6. Добавлен абзац к пункту 9.8С 1 октября по 1 мая на всех механических транспортных средствах вне населенных пунктов должны быть включены дневные ходовые огни, а в случае их отсутствия в конструкции транспортного средства - ближний свет фар.
Боря, ну, если есть штатные места, значит конструкцией предусмотрено, как считаешь?А якщо у моїй машинці їх не було, і я сам їх приліпив у штатні місця?
ХЗ. Матчасть учить. Вот ГАИшники знают, что у газ-24 правого зеркала не предусмотрено и ремней безопасности у газ-21 тоже. И вопросов у них никогда по этому поводу не возникает. А по вопросам современных иномарок я не специалист, что там у них предусмотрено, а что нет.І як відрізнити, що передбачене конструкцією, а що - ні?
Насколько я знаю, это габаритные огни. Не?Наприклад `ангельські очка` на БМВ, або `хвиля` на Ауді - це ДХВ?
Правила ЕЭК ООН № 87 определяют параметры внешних дневных ходовых огней, которыми будут оснащать (согласно правилу ЕЭК ООН № 87 с 2011 года) все новые автомобили. Согласно правилам излучатели дневных огней должны занимать площадь от 25 см² до 200 см² (в России `не менее 40 см²`[2]). И излучать свет силой от 400 до 1200 кд, (в России от 400 до 800 кд[2]).В правилах ЕЭК № 48 были согласованы инструкции по установке дневных ходовых огней в Европе в 1995 году. Согласно правилами, ходовые огни должны быть установлены не ниже 250 мм и не выше 1500 мм. Минимальное расстояние между парой огней 600 мм, а от края не дальше 400 мм. Также при включении ближнего света ходовые огни должны отключаться. Аналогичные требования приняты и в России (ГОСТ Р 41.48-2004).
Для Украины лень искать. Все, что соответствует этим параметрам, является ДХО. Все, что НЕ соответствует - НЕ ДХОЧто касается силы излучаемого света, то она то же строго определена и на исходной оси сила света, излучаемого каждым огнем, не должна быть ниже 400 кд. Но и не должна превышать 800 кд в любом направлении.Площадь освещающей поверхности должна быть не менее 40 см, а свет должен быть белого цвета.
ТІльки стандарт цей в Неті не знайдеш.Правда, з огляду наЗгідно п. 19.1. Правил Європейської Економічної Комісії ООН N 48 (далі – Правила ЄЕК ООН №48) та відповідного ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 (з 2007 року - ДСТУ UN/ECE R 48-02:2004) припустимим є факультативне встановлення на транспортних засобах (легкових автомобілях) денних ходових вогнів. Денні ходові вогні у випадку їх встановлення повинні відповідати встановленим приписам Правил ЄЭК ООН. Вста-новлення денних ходових вогнів буде обов’язковою із 01 січня 2016 року. Правила ЄЕК ООН № 48 визначають параметри зовнішніх денних ходових вогнів, якими будуть обладнатися (згідно правил ЄЕК ООН № 87 з 2011 року) всі нові автомобілі. При цьому відповідно до вимог ДСТУ UN/ECE R 48-02-2004 (Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно установлен-ня пристроїв освітлення та світлової сигналізації (Правила ЕЭК ООН N 48-02:2001, ІDT)) денний ходовий вогонь має бути білого кольору, денні ходові вогні мають вста-новлюватися не нижче 250 мм и не вище 1500 мм, мінімальна відстань між парою вогнів 600 мм, а від краю - не далі 400 мм. Також при ввімкненні ближнього світла денні ходові вогні повинні вимикатися. Згідно правила ЄЕК № 87 буде припустимим встановлення лише светлодіодного випромінювача (на їх випромінювання використовується в 10 разів меньший розхід пального).
Отже, вимоги знайденого європейського стандарту відповідають нашим реаліям, інакші вводити прото немає сенсу.В цілому ж (з огляду на розташування ПТФ) - ближнє світло...Розділ XII МІЖНАРОДНІ УГОДИСтаття 54. Міжнародні угоди Якщо міжнародною угодою України встановлено інші правила, ніж ті, що містяться у законодавстві України про дорожній рух, то застосовуються правила міжнародної угоди. Президент України Л. КРАВЧУК м. Київ 30 червня 1993 року N 3353-XII