Автомобілі
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    При определённых условиях дизельный двигатель может неконтролируемо набирать обороты больше допустимых,происходит это,как правило когда тем или ином образом в камеру сгорания начинает попадать масло,например через турбину.Остановить такой двигатель можно лишь закупорив ему воздушный фильтр какой-нибудь тряпкой,но это не всегда возможно,особенно если это тепловоз.


    По ссылке несколько видео. На некоторых роликах за кадром ненормативная лексика!


    http://www.yaplakal.com/forum28/topic708214.html



    I look inside myself and see my heart is black..
  • МиротворецМиротворец
    Сообщений: 1,704
    Кстати, а если использовать порошковый огнетушитель в район воздухозаборника и фильтра? Чтобы фильтр забился, и тем самым перекрыл доступ кислорода в двигатель?
    - А злые здесь не ходят.
    - Почему?
    - Добрых боятся...
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    @Миротворец
    ага, а від головного болю використовувати гільйотину? :-D

    Коли дизель "йде в рознос", достатньо просто закрити забірник повітря ганчіркою або що.
    Інший спосіб заглушити двигун, на низьких швидкостях увімкнути високу передачу, якщо я вірно пам'ятаю.
  • МиротворецМиротворец
    Сообщений: 1,704
    Рома, в твоём же видео чувак не просто закрыл тряпкой, а вынужден был прижимать её весьма плотно, т.к. воздух всё равно подсасывало...
    - А злые здесь не ходят.
    - Почему?
    - Добрых боятся...
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    А закрити ганчіркою, по-твоєму, це покласти її поруч чи створити умови щоб повітря не проходило? =) Звісно, що буде всмоктувати, якщо буде де. Тим більше, розмір отвору там достатньо великий. Просто, це відео найбільш показове, з тих, що мені зустрічалися раніше, в тих взагалі не видно, що роблять, лише шаряться десь під капотом.
  • FSG_FRITZFSG_FRITZ
    Сообщений: 360
    А на "військових" дизелях типу 1Д6 і 1Д12 на впускних трубопроводах (вже поза фільтром) є спеціальні "аварійні глушителі", які спрацьовують, коли двигун починає неконтрольовано набирати оберти. Сенс той же самий - перекривають доступ повітря в двигун. На них також є маленькі такі важелі для ручного приводу їх в дію.
    Тот, кто воюет сам с собой - обречен на поражение.
  • grungrun
    Сообщений: 17,088Symbol
    на тему инструмента в машине (лопаты)
    http://youtu.be/pX3z05ro69s
    wtg
  • YariyYariy
    Сообщений: 5,284
    Макс, а ты ветку Самооборона наверно не читаешь? :-D
  • grungrun
    Сообщений: 17,088Symbol
    почему же, я ЗА лопату)
    wtg
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849

    :-D

    image

    I look inside myself and see my heart is black..
  • YariyYariy
    Сообщений: 5,284
    grun :: почему же, я ЗА лопату)

    в данном случае - за баян :))
  • Valabuev
    Сообщений: 8,565
    Akupaka сказал:

    @Миротворец
    ага, а від головного болю використовувати гільйотину? :-D

    Коли дизель "йде в рознос", достатньо просто закрити забірник повітря ганчіркою або що.
    Інший спосіб заглушити двигун, на низьких швидкостях увімкнути високу передачу, якщо я вірно пам'ятаю.



    лучше тряпка. Повышенная передача не всегда помогает - зачастую сцепление тупо буксует при "стоячих" колесах - таки момент крутящий у дизеля на низах - "ёмаё! " =)
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Заглушити дизель буде скоріше з допомогою гальм та передачі , але це дуже небезпесний метод для двигуна . Ймовірний обрив паса ГРМ . Тряпку пхати можна тільки перед фільтром ( я бачив як швидко зникає ганчірря в впускному колекторі ;-))) . Ще одним з методів заглушити дизель є зняття фішки з клапана подачі палива ( індивідуально для конкретної марки авто )
  • FSG_FRITZFSG_FRITZ
    Сообщений: 360
    Ага, фішка з клапана :)
    Саша, рознос, якщо він викликаний потраплянням мастила в камеру згоряння дизеля тому і виникає, що кількість горючої суміші не дозується зовні.
    Відключивши подачу дизпалива ми не усуваємо причину розносу. Тобто двигун не заглухне.
    Єдиний прийнятний спосіб - закрити доступ повітря.
    Тот, кто воюет сам с собой - обречен на поражение.
  • grungrun
    Сообщений: 17,088Symbol
    кубинцев поздравляем, я так понял в нашем заповеднике есть ещё куда расти
    Начиная с пятницы, 3 января, кубинцы могут свободно приобретать новые и подержанные автомобили: теперь для этого не нужно специальное разрешение от правительства.
    Правда, купить личный транспорт все равно будет не просто, сообщает Комсомольская правда в Украине со ссылкой на Би-би-си. Цены на машины весьма завышены. Так, к примеру, новый Peugeot 508 обойдется в 260 тысяч долларов (это в восемь раз выше средней цены). А средняя зарплата на острове Свободы – 20 тысяч долларов в год, передает .
    Стоит отметить, что правительство сохранило за собой монополию на продажу машин.

    http://korrespondent.net/world/3282235-kubyntsam-s-3-yanvaria-mozhno-pokupat-avtomobyly-bez-razreshenyia-pravytelstva
    wtg
  • FSG_FRITZFSG_FRITZ
    Сообщений: 360
    Та фігня яка.
    Всього-то 13 років не їсти, не пити, жити на свіжому повітрі - і можна купити "пижика вищесереднього класу".
    Комунізм "рулить" :)
    Тот, кто воюет сам с собой - обречен на поражение.
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    FSG_FRITZ сказал:

    Та фігня яка.
    Всього-то 13 років не їсти, не пити, жити на свіжому повітрі - і можна купити "пижика вищесереднього класу".
    Комунізм "рулить" :)


    А чого ж не їсти ? Протягнув руку з віконного отвору , зірвав банан , та вже й ситий )))) .
  • AnkleAnkle
    Сообщений: 91
    З цифрами якась невідповідність.За даними з Вікі,"Средняя месячная зарплата на Кубе на январь 2011 г. составляла 300—350 песо (23-25 песо за доллар)",тож за 3 роки такий стрибок,або помилка...


  • FSG_FRITZFSG_FRITZ
    Сообщений: 360
    Ну, не 20 000, а 200-240 доларів за рік і "збирати гроші" треба не 13, а 1300 років :) - все-одно результат той самий: "середній" кубинець НІКОЛИ таке авто не купить.
    Тот, кто воюет сам с собой - обречен на поражение.
  • WolfieWolfie
    Сообщений: 2,104
    зато на чем они сейчас ездят!!!

    image
    Don't panic! С ув. Я :)
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    вау. Так и нахера им те Пежо? Я бы тоже на таких ездил с превеликим удовольствием.
    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    FSG_FRITZ сказал:

    Ага, фішка з клапана :)
    Саша, рознос, якщо він викликаний потраплянням мастила в камеру згоряння дизеля тому і виникає, що кількість горючої суміші не дозується зовні.



  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Ага , я просто не в"їхав в те , що мова йде про оливу , сорі , недочитався до суті , але двигун до такого стану можна довести тільки на арендованій ( чужій ) машині і в цьому випадку глушити його будуть саме через підвищену передау ( впадло буде виходити і відкривати капот , шукати тряпку і тп ) .
  • KochumKochum
    Сообщений: 2,547
    На Кубе ещё и с песо не всё так просто - есть внутренний песо и конвертируемый песо. Так вот обычно именно второй и приводится к доллару по какому-то определённому курсу, но местные получают только внутренний песо, который к доллару имеет приблизительно такое же отношение как украинские купоно-карбованци году так в 1995. :)
    Короче, врядли стоит ожидать на Кубе наплыва новых автомобилей. :)