5 передача и 60 км/ч. А железо не жалко? Вот прикол купить машину за 20к$ и экономя сопли убивать железо двигателя. При малых оборотах большие нагрузки идут на всякие плечи. Металл тоже устает. Это конечно не завтра случиться и режим предельно возможный, но всё же. Короче пропиарили машинку.
Я так думаю, там просто власник вирішив піти на рекорд. Не знаю що до втоми металу, але на форумі пежо-сітроєн є тема, де люди пишуть про глюки дизеля, ніби втрата тяги, у всіх випадках є схожість - економи за кермом. Останнє твердження вказувало, що при якості нашого дизеля така економія виходить боком для клапана EGR і каталізатора, комп'ютер не може чогось там визначити з показників і глючить двигун. Лікується (ніби-то) тим, що автомобілю треба "дати під зад", і поганяти на високих обертах, щоб згоріло все зайве.
Я ніколи не парюсь з економією, їду так, щоб мені було комфортно і автомобіль не надривався, тобто якщо я їду 50-70 кмг, то це третя, а не п'ята і т.п. І слава Богу і французьким конструкторам, проблем з двигуном не маю.
Це, я так розумію, нова версія жагулів - жагулі "Катамаран"? :-D "Ніщо так не об'єднує родину, як жагулі Катамаран! Катамаран - справжній сімейний автомобіль!" 8^)
Та какое то гониво. В момент удара кадры пропали, включение дворников уже после провала кадров, машину боком несло, тут она уже прямо. неужели отбойник такой хлипкий, стекло не выбито... Та ну, кино постановочное. Не верю. Большое ИМХО, шобы не доставали. ^)