Автомобілі
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    У меня уже есть опыт откачки масла из картера Волги. Порвалась мембрана бензонасоса и бензин потек в масло. Я его (масло), сцуко, откачиваю, а уровень не падает и не падает. Только потом допер в чем причина методом физических опытов :D
    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    Saburo_Sakai сказал:

    Ну, я решил сначала уточнить, может я что-то не так сделал. Потом откачаю и коробка на сухую работать будет.


    То ж ти все не відкачуй))
  • AndreyK
    Сообщений: 617
    image
  • WolfieWolfie
    Сообщений: 2,104
    цікаво б спробувати..
    Don't panic! С ув. Я :)
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Можливо при умові високих арок ну і брусок прив"язати не ізолентою :-D . Я вже собі уявив як цей брусок лупить по крилу :O , жахлива картина....
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Wolfie сказал:

    цікаво б спробувати..



    А цепи не?
    I look inside myself and see my heart is black..
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    Напевне, це з тієї опери, що ти на всюдиході заліз в лайно, а цепів у бардачку чомусь не опинилося =)
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    так у Вульфи не вездеход

    А вездеходу нужна нормальная грязевая резина.
    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Akupaka сказал:

    Напевне, це з тієї опери, що ти на всюдиході заліз в лайно, а цепів у бардачку чомусь не опинилося =)


    Зато в бардачку завалявся брусок 60х100х600 і півтора метра стропи
    :-D
  • WolfieWolfie
    Сообщений: 2,104
    ну, по-перше, мотузок в мене завжди з собою метрів за 20 )) в багно ще лебідку з карабінами і альп.канатом беру.
    а ціпи.. здається сумнівним їх допомога в мокрім багні чи піску. хоча також не пробував.
    лякає не необхідність мати два бруси, а можливість пошкодити авто.
    Don't panic! С ув. Я :)
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    а где ты ездишь? :D

    цепи помогают, но кроме сцепления колеса с поверхностью есть еще масса параметров. Например, у мерса самоблок в заднем мосту. Очень хорош на скользкой поверхности, а на пересеченке до жопы, бо клиренс 5 сантиметров :D
    I look inside myself and see my heart is black..
  • WolfieWolfie
    Сообщений: 2,104
    што (с)
    где езжу? вот где застревал:
    дваждьі песок (на газопроводе, и у себя на поляне в сосновом лесу). в грязи у Десньі.. вот для песка и грязи хотелось бьі решения.. без сменьі авто
    Don't panic! С ув. Я :)
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Лифтинг подвески, бОльший радиус дисков и зубастые покрышки или цепи, вот и решение :-D

    Еще дифференциал можно заварить (на заднеприводном авто) :-D

    image


    Я ездил на мерсе на рыбалку, но осознавал тот факт, что это не та машина для таких поездок и, что я - поц. В итоге несколько раз хорошо приложился резонатором и лопнул задний бампер внизу. :)
    I look inside myself and see my heart is black..
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    О.о
    Може в тебе барахла в багажнику забагато? :-D
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Saburo_Sakai сказал:



    Еще дифференциал можно заварить (на заднеприводном авто) :-D


    Збочення . Диференціал блокується тільки тимчасово для долання перешкод , це ж не авто для долання перешкод , на ньому ще по трасі на великих швидкостях треба їздити . Про значання диференціала розповідати не буду .
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Якось недавно була у мене в роботі " Нива " , хлопець полюбляє по лісам поганяти , в болото заїхати . Стандарт його не влаштував і прийшлось робити тюнінг на прохідність . Багато що змінили , замінили , викинули . Останньою була розробка механічного тимчасового блокування диференціалу , по по трасі ( до лісу ) багато поворотів і трохи було не комфортно на 80 км/год в них входити
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Так есть готовые решения типа ДАК (Дифференциал Автоматический Красикова). Хвалят. Даже в Волги 24ки их ставят.

    I look inside myself and see my heart is black..
  • _FSG_Pacific_FSG_Pacific
    Сообщений: 3,105
    Не чув про такий . Погуглив ... прикольна штука , тільки коштує третину " Ниви " ... Почитаю ще , треба принцип роботи доперти , відгуки то сьо , а потім запропоную клієнту . Хоча він шукає траси дуже жорсткі , за сезон два зігнутих мости , пару порваних півосей і так , по дрібницям всякого
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    От чего по утрам могут холостые плавать? Хто шарит в таком колдунстве? :-D

    А то с карбюратором проще, там либо перелив, либо недолив, либо отсутствие бензина, а тут куча датчиков и каждый может глючить :-D
    I look inside myself and see my heart is black..
  • Valabuev
    Сообщений: 8,565
    на бензине или на газе?
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    на бензине.

    И задирает холостые сильно до 2 тыс.

    I look inside myself and see my heart is black..
  • Saburo_SakaiSaburo_Sakai
    Сообщений: 15,849
    Основная проблема выглядит так (я другу писал письмо, но он имеет привычку отвечать через месяц :-D )

    Копирую сюда:

    Інколи бувіє така фігня, що двигун прогрівся до 90 град, а холості більше 1000 об/хв. Це нормально чи глюк якийсь? Бо зазвичай на погрітому двигуні на холостих стрілка між "500" и "1000"

    Вчора взагалі був прикол. Зранку на дачі завівся, все штатно (прогрівочні оберти і т.д.) попрацював двигун хвилин 5-7, потихеньку виїжджаю за ворота, зупиняю, перевожу селектор в "паркінг" відпускаю тормоз і холості злітають до 2000 об/хв. Я вимкнув звпалення. Секунд 30 почекав. Завожу, оберти знов 2000 і не падають. Потім вимкнув. авто постояло і наче нормалізувалося

    Може якийсь з датчиків глючить - чи датчик положення повітряної заслонки, чи датчик массового розходу повітря?
    I look inside myself and see my heart is black..
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    Дивлячись, яка температура повітря.
    В мене, якщо тепло на дворі, стартує на 750-800, якщо холодно, оберти до 1100 можуть бути одразу, за хвилину-три падають до 750-800.
  • Akupaka
    Сообщений: 9,959Symbol
    Тобто, може це нормально, поки двигун "готується"