Saburo_Sakai сказал:От чего по утрам могут холостые плавать? Хто шарит в таком колдунстве? :-D
Тут може бути заїдання дроселя , заїдання троса газу ( якщо педаль електронна невірно працює блок управління ) і не забуваєм , що АКПП напряму пов"язана з педаллю газу , значить в першу чергу перевіряємо всі троси і тягиSaburo_Sakai сказал:Основная проблема выглядит так (я другу писал письмо, но он имеет привычку отвечать через месяц :-D )
Копирую сюда:
Інколи бувіє така фігня, що двигун прогрівся до 90 град, а холості більше 1000 об/хв. Це нормально чи глюк якийсь? Бо зазвичай на погрітому двигуні на холостих стрілка між "500" и "1000"
Вчора взагалі був прикол. Зранку на дачі завівся, все штатно (прогрівочні оберти і т.д.) попрацював двигун хвилин 5-7, потихеньку виїжджаю за ворота, зупиняю, перевожу селектор в "паркінг" відпускаю тормоз і холості злітають до 2000 об/хв. Я вимкнув звпалення. Секунд 30 почекав. Завожу, оберти знов 2000 і не падають. Потім вимкнув. авто постояло і наче нормалізувалося
Може якийсь з датчиків глючить - чи датчик положення повітряної заслонки, чи датчик массового розходу повітря?
это видео пособие не о том как НАДО чистить, а о том , как срубить денег с бестолкового клиента , при этом не только ничего толком не сделав , а еще и г@внанатолкать в цилиндры , а если повезет , то и катализатор убить
Saburo_Sakai :: А диагностические проги показывают "вот это вот все" (с) - заливает/не заливае и т.д.?