это знаешь `чуму дурний - бо бiдний, чому бiдний - бо дурний`ситуация и был такая, что ничего не хотели развиватьлучше бы хоть линейку москвичей модернизировали - крепче хоть и рессоры сзади, картошки можно нагрузить, да и движок когда-то слямзили с бмва фиат 60х выпустать 40 лет - это жестьдля своего времени и ситуации в СССР с автотранспортом `Жигули` были неплохим вариантом.
француз 94го переживёт ещё многие современные авто, ресурс там нормальный заложен и зч как на жигули (ну мож на 20% дороже)максимальный момент у 8ми клапанника на 2700 обротов как у дизелярабочие обороты 1800-2800Француз 94-го, небось ещё лихо пыхтит под горку. Я в таком деле профан, просто на одном автофоруме знающие механики говорили что настоящее надежное авто перестали собирать массово со второй половины 90-х.
Дик, електронна дросельна заслінка - наш друг і товариш! =)У мене круїз активується і вмикається за допомогою ручки під кермом, що вставляється окремо. Тобто, в базі в мене такої штуки не було. Придбав ручку, її встановили, активували, і тепер я маю круїз-контроль.Єдине, не знаю як у Рено, а у мене КК працює лише на 4-5 передачах, і не функціонує повноцінно обмежувач швидкості, треба дещо доробляти, міняти педаль газу на іншу (з кік-даун кнопкою), але в мене МКПП, і обмежувачем не так зручно користуватися, як на автоматі, то я не парився з ним.Загалом зручна функція, але іноді стає нудно з КК їхати, але на довгі відрізки, якщо дорога `пуста` - шикарно, нога не втомлюється, і не боїшся, що випадково перевищиш - ставлю 120 і їду спокійно.Сьогодні на Кенгу-форумі вичитав, що на них на всіх є круїз-контроль... я проблем теж не бачу - `електронна` педаль газу якраз і передбачає повне керування двигуном за допомогою `бортової ЕОМ`.