Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar

    Вот на такие случае желательно КАСКО иметь.

    Но как обычно, при нормальной езде, КАСКО `имеет` нас. Немало знакомых через 4-5 лет отказались, выброшенные деньги. Хотя соседка исправно года 4 подряд `окупалась`, да ещё удачно продала свой акцент такой же `специалистке`. Все под Богом ходим.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    Чтобы до нормальной езды доездить надо несколько лет. Думаю всем с малым или нулевым опытом КАСКО и дополнительная автоцивилка must have. Потом, конечно, задним числом будешь считать, что деньги на ветер выбросил - это человеческая психология.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Ну, я КАСКО три роки купував, на третій рік умудрився легенько зачепити задом стовпчик на парковці, в результаті, заміна заднього бамперу, накладки, по страховці обійшлося у вартість самої страховки, що я заплатив за третій рік. Хоча його й можна було б відремонтувати `самостійно`, десь до тисячі грн, але головна мета КАСКО для мене - страхування угону та `тяжких` пошкоджень.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev

    А яка фізика процесу взагалі? Щоб такий люк підняти в повітря, треба ж його якось підкинути

    Физика та же, что и при полёте камней из-под колёс назад при резком трогании с места.там уха одного нет - могло `поднять в воздух` при наезде газелью на люк. - провернуло - и рикошетом от гезли подняло в воздух - ну и ниссан наехал на стоячий в воздухе люк...может быть...
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar
    `А шо, свині літають? Авжеж, тільки так низенько-низенько...`Люку лететь не надо было, он задержался на высоте, машина сама пришла. Слава Богу , что на ребро встал, а не плашмя.
  • oldforum
    Сообщений: 826
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev

    `А шо, свині літають? Авжеж, тільки так низенько-низенько...`Люку лететь не надо было, он задержался на высоте, машина сама пришла. Слава Богу , что на ребро встал, а не плашмя.

    с другой стороны - еслиб плашмя - то заменил бы всего то два стекла и голову... по деньгам дешевле...
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    Schtuzer У меня к животным прячущимся под машиной двоякое отношение - с одной стороны жалко, а с другой убить хочется...Это у меня после того как год назад придя к машине я увидел вокруг неё кучу собачьих следов, несколько ям вырытых собачьими лапами, кошачьи следы на капоте, исцарапанное когтями крыло и изжёванный зубами передний бампер.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    Schtuzer у меня под машиной во дворе полюбляет немаленький местный барбос спать, если я в неё сел, чуть подвеска сжалась и он начинает вылазить, так машина ходуном ходит, как он под неё помещается - неизвестно
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    ГАИ в Киеве начала тестировать систему автофиксации нарушений ПДДimage
    image
    " border="0" />
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    о, прикольная штукенция ))Кстати сам вчера прочитал статью о новых радарах на сайте моей автошколы.Кстати, советую просмотреть все статьи в колонке справа - Автоновости. Полезно, коротко и по сути. Ну и саму автошколу могу рекомендовать, если кому надо.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Saburo_Sakai від цього фото можна отримати психічний розлад зі: співробітники цікавляться де в нього двигун
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Сзади, наверное
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_Sakai Більш раціональна компоновка, до речі, ніж `класична`: двигун спереду, ведучі колеса - задні. Schtuzer Стосовно тварин: в холодну пору року нормальний водій завжди прогріє двигун. Цього часу `міським` тваринам цілковито вистачає, аби покинути ненадійний прихисток. А `немісцеві` тварини й так гинуть у місті на протязі 1-2 діб.Сьогодні після обіду в Рівному була неслабіцька злива. На одній з вулиць (Чорновола, за ЦУМом) уворилася калюжа `від будинку, до будинку`. Прикольно, мабуть, виглядало, коли `джиповоди` розверталися, і лише деякі - об'їзджали `по меншій глибині` тротуарами, а я поїхав центральним `фарватером` по проїзжій частині. Там вже стояв один заглухший, проте я його спокійно об'їхав, неприємно було тільки тоді, коли від зустрічного `Неоплана` хвиля вискочина мені на капот і вдарила в лобове скло. Але проїхав без ексцесів. Дизель - назавжди
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai

    Стосовно тварин: в холодну пору року нормальний водій завжди прогріє двигун. Цього часу `міським` тваринам цілковито вистачає, аби покинути ненадійний прихисток.

    Особенно, если прямоток стоИт
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ дизель теж не любить гідроудар. Чи ти вивів воздуховод на дах? =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, я в курсі))) Я бачив `покручені` гідроударом шатуни на `фольксовському` дизелі об'ємом 1,6.У Кенго забір повітря виведений в нішу поряд з передньою лівою фарою, туди вода може потрапити тільки при відкритому капоті через верх. Або якщо `втопити` машину на рівень вище фар. Я ж писав, що було неприємно, коли вода хлюнула на лобове, я не сам втопитися боявся, а двигун втопити До речі, у Гольфа теж `по-розуму` все зроблено, ось тільки у кума мого в 1999 році штатного повітряпроводу не було, тому водичка і втрапила в двигун зі `звичайної` калюжі. Двигун заглох посеред неї, але потужний стартер, новий акумулятор і наполегливість кума - зробили свою чорну справу, шатуни вигнуло в двох площинах, двигун завівся і кум виїхав з калюжі. І ще майже місяць так і їздив, аж поки йому не набридло `двоїння` дизеля на холостих обертах (при обертах вище 1к - працювали всі циліндри). Ми вдвох зняли з двигуна головку блоку циліндрів і побачили, що у 2 та 3 циліндрах поршні не доходять до зрізу блоку приблизно на 3-3,5 мм. Подальший огляд показав, що 2 шатуни почали перетворюватися на свердла
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZв мене так само. Але я так геройствувати не поспішаю =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka В мене вибору не було На вулиці злива, а треба їхати дружину зі служби забрати.Крім того, я за 15-20 хв. до того, як - їхав тим місцем у зворотньому напрямку, тож цілком міг правильно оцінити глибину та небезпеку. Хвиля була непередбачуваною, бо `Неоплан` стояв, а як його водій побачив, що я їду, то рушив мені назустріч.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Кругом вороги!
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar

    Ми вдвох зняли з двигуна головку блоку циліндрів і побачили, що у 2 та 3 циліндрах поршні не доходять до зрізу блоку приблизно на 3-3,5 мм. Подальший огляд показав, що 2 шатуни почали перетворюватися на свердла

    Боря, судя по твоей `стреляности` не только дизель ремонтировать, но и слона с яйцами выгуливать не страшно. У дизеля порядочно своих заморочек по ремонту и эксплуатации, не говоря о нашем топливе. Далеко не все хотят ходить по локти в мазуте, не редкость даже отсутствие вольтметра в доме. А так да, дизель форева.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    kosar які там заморочки, окрім налаштування паливної? =)Все інше мало відрізняється від бензина.А що до заморочок, то он BMW з PSA разом зробили були такий турбо-двигун бензиновий, що два-три роки проблеми виловлювали, самі не знали, що з ним робити.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar
    Рома, я отметил Борины способности поковыряться в моторе самостоятельно. Моторы здесь уже ни при чем. Сам ты, небось новый кредитный взял? С экономил бы тыщ.8-9уе, в кредите не сидел бы, или как? А потоптаные дизеля уже пригоняют с 300 и более тыщ. км. и скручивают их до 120 тыщ. Так оно после ещё и работает немало, только время приходит турбинам, ЕГРам, фильтрам и начинается `колдовство`. И не мало всему виной наша соляра. Для простых людей нормально иногда отстаивать солярку неделю, шобы осадок сел.Это здесь в Киеве можно выбирать, а вот Шебелинское топливо я просто боюсь заливать в бак. Поэтому три года лью прибалтику 95, сейчас конечно уже газ хаваю, но для поездки 30км в день дизель не рентабелен.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    kosar Ти не повіриш, але на Сієррі-2,3д я власноручно міняв блок циліндрів з поршневою Після збирання/налаштування - взимку завелася з ключа.А на ВАЗ-21046 - разом з кумом `перекидали` кермо справа наліво.По молодості і з офіцерським грошовим забезпеченням - всяко бувало Стосовно `скручування` - не факт. Я свій Кенго до купівлі перевіряв по базі - все вказувало, що не скручений одометр. Коли прийшов час `скинути` сервісний інтервал - трохи хвилювався, звичайно, бо на `скручених` панелях він стандартною процедурою не скидається. Але все обійшлося - скинувся з першої спроби, значить лічильник не скручували.
Эта тема была закрыта.
Все темы