Akupaka сказал:Любителі блях починають отримувати? =)
http://reyestr.court.gov.ua/Review/66706337
Saburo_Sakai сказал:Я сегодня сдал экзамен на автомеханика-фокусника :-D
Час мудохался, но таки снял этот сраный патрубок.
Завтра буду ходить с ним по автобазару и задалбывать продавцов :-D
Он там такой хитрой формы. Сомневаюсь, что найдется оригинальный. Но мож с какой иномарки подойдет, или, не приведи Господь, с Приоры :-D
KorZhik :: Оно? Не оно?
Pacific пророкував такий хід подій перед початком ремонтуValabuev сказал:История не закончилась :).
Это стучат поршни при перекладке в ВМТ.
Моторист должным образом не промерял износ юбки поршня, наверное стоило поменять и поршня вместе с кольцами. При нагреве юбка расширяется и звук уходит (к звуку работы хорошо прогретого двигателя ни каких вопросов). До замены колец этот звук практически не ощущался - но там стенки цилиндра были в слое масла, а теперь они "сухие". В общем езжу.
БЕБЕБЕ_FSG_Pacific сказал:
Valabuev сказал:
_FSG_Pacific сказал:
Valabuev сказал:Ты лампочку починил?
А то я пока привез все к замене колец....
Ех, заміна кілець...заміна кілець..........гроші на вітер
(%)
Есть другие предложения? :)
Найкращий вихід із такої ситуації це продажа старого авто і покупка нового ( нового ) . При заміні кілець маємо круглі кільця встановлені в овальний циліндр і це при умові , що вироботка на поверхні циліндра візуально відсутня . Вироботка , вона як суслік , її не видно , а вона є . Є і еліпс , є і конус . Плюс ще до того стерта юбка поршня і зазор між циліндром та поршнем делекий від номінального .Ще до того всього шатунні вкладиші мають неабиякий ізнос і заміна на стандарт дає їм шанс не застукати ще на 40-50тис км , так як присутній ізнос шійок колінвалу . Іще на витрати мастила впливає стан штока клапана та його направляючої втулки . При великому зазорі у втулках масло на впускних клапанах засмоктується навіть при нових сальниках . Вихід один - капремонт , який як правило обходиться в +-1000 євро
Saburo_Sakai ::
Час мудохался, но таки снял этот сраный патрубок.
Сперечатись не буду . Так - значить так . Побілше б нам таких клієнтив як тиValabuev сказал:И зачем капремонт? :)
Кольца заменили - масло ни на миллиметр не ушло за 2500 км. Сказали поменять вкладыши - поменял, они вообще копеечные. Мастер не смог поменять юбку поршня и диаметр цилиндра.... Так разве это повод для того чтоб точить вал и, т.д.? :)
grun сказал:два, надо ее ещё искривить правильно