Это общеизвестный факт. 100 водителей в 100 случаях из 100 найдут веские причины нарушения ПДД.Акупака,нарушают иногда не по прихоти,а по нужде
говорили, балакалидо 80-ти-ПДД не нарушаю
Як можна було не помітити такого бурлєнія говн в інтернеті в той час? Я тобі тоді повідомляю ще, що була дуже критична зміна у розділі швидкостей, а то ще незнаючи отримаєш неприємність =)А по поводу отмены некоторых постановлений,так это впервые слышу или вижу. По средствам массовой информации каких-либо объявлений про отмену не было
12.10. Додаткові обмеження дозволеної швидкості руху можуть вводитися тимчасово і постійно. При цьому разом із знаками обмеження швидкості руху 3.29 та/або 3.31 ( 306а-2001-п ) обов’язково додатково встановлюються відповідні дорожні знаки, які попереджають про характер небезпеки та/або наближення до відповідного об’єкта. У разі коли дорожні знаки обмеження швидкості руху 3.29 та/або 3.31 ( 306а-2001-п ) встановлені з порушенням визначених цими Правилами вимог щодо їх введення чи з порушенням вимог національних стандартів або залишені після усунення обставин, за яких їх було встановлено, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху. { Правила доповнено пунктом 12.10 згідно з Постановою КМ N 395 ( 395-2009-п ) від 22.04.2009; в редакції Постанови КМ N 668 ( 668-2012-п ) від 18.07.2012 } 12.10-1. Обмеження дозволеної швидкості руху (дорожні знаки 3.29 та/або 3.31 ( 306а-2001-п ) на жовтому фоні) вводяться тимчасово виключно: а) у місцях виконання дорожніх робіт; б) у місцях проведення масових або спеціальних заходів; в) у випадках, пов’язаних із стихійними (погодними) явищами. { Правила доповнено пунктом 12.10-1 згідно з Постановою КМ N 668 ( 668-2012-п ) від 18.07.2012 } 12.10-2. Обмеження дозволеної швидкості руху вводяться постійно виключно: а) на небезпечних ділянках доріг та вулиць (небезпечні повороти, ділянки з обмеженою видимістю, місця звуження дороги тощо); б) у місцях розміщення наземних нерегульованих пішохідних переходів; в) у місцях розташування стаціонарних постів Державтоінспекції; г) на ділянках доріг (вулиць), прилеглих до території дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, дитячих оздоровчих таборів. { Правила доповнено пунктом 12.10-2 згідно з Постановою КМ N 668 ( 668-2012-п ) від 18.07.2012 }
a rel="nofollow" href="http://www.autoreview.ru/news/204/126125/Фордовское купе V-8, которое появилось 72 года назад, — один из самых популярных автомобилей у коллекционеров, создателей хот-родов и любителей репликаров. Но оригинальных автомобилей и изначально было немного — в четырех вариантах Ford в общей сложности выпустил их чуть меньше ста тысяч штук. А экземпляры, сохранившиеся в приличном состоянии до наших дней, редки и дороги.При этом в США немало специализированных фирм, которые строят имитации кузовов легендарных автомобилей из пластика, алюминия, стали и порой даже из дерева. Оценив потенциальные объемы этого рынка в Америке, компания Ford возобновила выпуск оригинальных кузовов для модели V-8 — их делают в точном соответствии с заводскими чертежами, но из современного металла и с применением последних методов сварки. При этом на кузов выдаются сертификаты и лицензии, по которым собранный на его основе автомобиль будет считаться не репликаром, а полноценным оригинальным купе Ford V-8 с собственным заводским номером.
Тариэл Шакрович это Вы?Але кому воно потрібно? Сьогодні вигідніше збирати якийсь хюндай ніж виробляти своє
Борь, ну, а який сенс натягувати свою шапку на всю країну? =)А якби сильно хтів, то одну продав би, і зробив би `ГАЗ-21`, вірніше щось схоже, бо їздити з `тим` двигуном мабуть не так цікаво =)я бы с удовольствием `заимел` такую машинку, будь у меня финансовая возможность содержать в семье три автомобиля. Но ее нет.
Мілкосерійне - немає ек. сенсу, тому що за великі гроші його купувати не стануть, бо рівень якості `не той`. А багатосерійне на існуючих потужностях, напевно, не зможуть налагодити. А будувати окрему лінію не стануть, бо його стільки не купуватимуть - мода не та.Хоча, при гарній маркетинговій лінії, можна було б продавати, але зробити відповідну начинку.Наприклад, поставити 1.6-2.0 л дизель на 90-150 к.с., зробити гарний салон і т.д. і т.п., вийшла б чудова машинка =) В нас ще багато людей, хто з задоволенням катався б на такому авто =)Поэтому возобновлять на ГАЗе даже мелкосерийное кузовное производство ГАЗ-21 не имеет экономического смысла
не забывай, у нас не Штаты, переоборудование тебе влетит в копеечку - нужна будет сертификация твоего авто (понятия не имею сколько именно это стоит)Наприклад, поставити 1.6-2.0 л дизель на 90-150 к.с.