ыыы Рома может и непревзойденный. Но на счет запаски бывают варианты =))) Форд еСМакс (Galaxy) - почитай - тебе понравится =)))).касательно 100%... =) - без комментариев.к стати в пыже 308 - бензиновом - есть принудительная система охлаждения турбины после останова двигателя, а в дизельно похоже нет. А у Ромы шо за машина к стати? =). я все ни как не пойму .ога нашло - Турбокомпрессор BorgWarner “Twin-Scroll” (Двигатели EP6DT 140 л.с. и 150 л.с.) - шо у `Ромы под капотом` - не знаю =))).Олег, по сигналке (недавно темы подымали) - полезнейшая функция - постановка на сигнализацию - без радиообмена (ключем , вместе с центральным замком) - на `стремных стоянках` (рынки, супермаркеты, ночные клубы, спортзалы, бассейны....) - очень помогает от `сканеристов`.Рома, ти, як завжди, - ...Рома, прикол у тому, що такі `протиугінні` засоби були `стандартом` уже на ВАЗ-2101, котрі почали випускатися у 1970 році. Цей `пристрій` таке саме `само-собою`, як і запасне колесо. Порадь Штуцеру перевірити, чи воно є, ага.І ще про `в мене щось крутиться` Відкрий капота, та подивись: майже зі 100% вірогідністю у тебе після вимкнення двигуна працює вентилятор системи охолодження. Якщо це так, то обовязково перевір рівень охолоджуючої рідини в бачку системи охолодження. Зимою, навіть у пробках, двигун так перегріватися не повинен.Турбіна ж апріорі не може працювати на викненому двигуні - вона розкручується відпрацьованими газами.Тим більше, якщо її `чути`, то це означає, що зовсім скоро їй прийде `гаплик`. (не плутати з радянським дизельним турбінами, там `свист` - норма)...
Боря, я говорю про блокувальник рульової колонки - руль не можна повернути, він фіксований в одному положенні. На ВАЗ-2101, котрі почали випускатися у 1970 році, саме такий замок встановлювали теж? Ну не знав З приводу турбіни, я не претендував на абсолютну правду, бо не впевнений, чи то турбіна крутиться. І саме так я й написав. Можливо вентилятор зупиняється пару секунд. Мене це не турбувало, тому не досліджував. З рівнями все в нормі. Двигун не перегрівається, зимою навіть догріватися до 90 часто не встигає =)З приводу вогнегасника, я б порекомендував взяти великий (літрів 4-5), а не бризкалку, яку часто називають автомобільним вогнегасником.Цього разу в тому, що заявив, що у тебе є замок на кермовій колонці, суміщений із замком запалювання.
О! Ось ще один свідок моєї правди! УРА! У мене дизельний 308. Я не знаю чи є там така система, а як це з'ясувати, не знаю :?к стати в пыже 308 - бензиновом - есть принудительная система охлаждения турбины после останова двигателя
в гараж надо чаще ходитьЯ в киевский снегопад с коллегой расчищал выезд из гаража около часа. Такие дела.
Хоча ДАІшники до цього навряд чіпляються, але будеш менше отримувати поносних струменів від тих, хто їде позаду. Думаю, зрозуміло, чому =)З приводу сигналки, якщо будеш ставити якусь не інтегровану з бортовою електронікою, то я б не заводив би на брелок сигналки керування замками авто, нехай буде на ній датчик салону та інші, що діють як сигналізація і все, а керування замком авто лишити рідне. Думаю, це має зменшити вірогідність взаємних глюків. Але незручність полягає в наявності двох брелків і необхідності окремої активації двох функцій. Хоча, краще це питання обговорити з спеціалістами.зі: Schtuzer, ти такий не впевнений у своїй дружині, чи просто високої думки про себе? Я через два роки їзди зачепив стовпчик позаду під час паркування. Так що, ця функція корисна обом! А ще добре відеокамеру заднього виду мати.31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:...31.4.7. Інші елементи конструкції: е) відсутній передбачений конструкцією бампер або задній захисний пристрій, грязезахисні фартухи і бризковики;
не надо обобщать, ты же наверное не хочешь выйти разок из супермаркета и обнаружить вместо машины пустое место, да? я вот не понимаю, всё равно ж тебе дилер впарит таки символическую сигналку тыщи за полторы-две гривен минимум, неужели на эти деньги нельзя купить нормальную и принести им для установки?Сигналка вещь чисто символическая:
не будь типовим жлобом =) Вибач вже за відвертість. Поважай інших водіїв. Розіб'єш камінцем машині позаду лобове, можуть і по голові дати - у нас народ простий Фізично вийде лише до першої води в замку в мороз. Всі авто з центральним замком підтримують цю функцію незалежно від наявності сигналки (без центрального замка - лише одні двері відкриються ключем). Більше того, якщо сигналка інтегрована, то при замиканні дверей ключем, сигналка переходить в режим охорони. Тому питання сигналки треба зважено обдумати. Краще їздити лише з рідним імобілайзером, ніж з невірно обраною і криво встановленою сигналізацією (наприклад, з обходом рідного імобілайзера з розміщенням рідної мітки в салоні).Думаю тут ключове слово `передбачений конструкцією`
вроде бы ещё не сломали, хотя говорят, что серию В - ужеА что думаете по поводу StarLine A92 Dialog.