Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Гараж ничем от стоянки не отличается в плане угона. В гараже разве что гайки крутить и варить прикольно
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Bulba
    Отличается и очень сильно. Если машина в гараже - то по утрам не надо с машины снег счищать и машину от льда отогревать. На это тратиться от 30 мин и больше...
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, ти, як завжди, - неперевершений.Цього разу в тому, що заявив, що у тебе є замок на кермовій колонці, суміщений із замком запалювання. А особливо - у пораді Олегу перевірити, чи на його авто теж є.Рома, прикол у тому, що такі `протиугінні` засоби були `стандартом` уже на ВАЗ-2101, котрі почали випускатися у 1970 році. Цей `пристрій` таке саме `само-собою`, як і запасне колесо. Порадь Штуцеру перевірити, чи воно є, ага.І ще про `в мене щось крутиться` Відкрий капота, та подивись: майже зі 100% вірогідністю у тебе після вимкнення двигуна працює вентилятор системи охолодження. Якщо це так, то обовязково перевір рівень охолоджуючої рідини в бачку системи охолодження. Зимою, навіть у пробках, двигун так перегріватися не повинен.Турбіна ж апріорі не може працювати на викненому двигуні - вона розкручується відпрацьованими газами.Тим більше, якщо її `чути`, то це означає, що зовсім скоро їй прийде `гаплик`. (не плутати з радянським дизельним турбінами, там `свист` - норма)SchtuzerОлег, зі всього, що тобі нарадив Акупака є й раціональне: стосовно вогнегасника, перевір, чи є до нього український сертифікат відповідності. Інакше для ДАІшників то буде не вогнегасник, а `червона банка`. Власне, воно і правильно.Стосовно ж запитання про сигналізації: у цій темі трохи більш, як півроку назад, була дискусія після того, як аналогічне запитання написав Андрій. Переглянь цю тему, повторюватися сенсу немає, а деякі корисні речі ти, майже напевне, там знайдеш.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev

    Рома, ти, як завжди, - ...Рома, прикол у тому, що такі `протиугінні` засоби були `стандартом` уже на ВАЗ-2101, котрі почали випускатися у 1970 році. Цей `пристрій` таке саме `само-собою`, як і запасне колесо. Порадь Штуцеру перевірити, чи воно є, ага.І ще про `в мене щось крутиться` Відкрий капота, та подивись: майже зі 100% вірогідністю у тебе після вимкнення двигуна працює вентилятор системи охолодження. Якщо це так, то обовязково перевір рівень охолоджуючої рідини в бачку системи охолодження. Зимою, навіть у пробках, двигун так перегріватися не повинен.Турбіна ж апріорі не може працювати на викненому двигуні - вона розкручується відпрацьованими газами.Тим більше, якщо її `чути`, то це означає, що зовсім скоро їй прийде `гаплик`. (не плутати з радянським дизельним турбінами, там `свист` - норма)...

    ыыы Рома может и непревзойденный. Но на счет запаски бывают варианты =))) Форд еСМакс (Galaxy) - почитай - тебе понравится =)))).касательно 100%... =) - без комментариев.к стати в пыже 308 - бензиновом - есть принудительная система охлаждения турбины после останова двигателя, а в дизельно похоже нет. А у Ромы шо за машина к стати? =). я все ни как не пойму .ога нашло - Турбокомпрессор BorgWarner “Twin-Scroll” (Двигатели EP6DT 140 л.с. и 150 л.с.) - шо у `Ромы под капотом` - не знаю =))).Олег, по сигналке (недавно темы подымали) - полезнейшая функция - постановка на сигнализацию - без радиообмена (ключем , вместе с центральным замком) - на `стремных стоянках` (рынки, супермаркеты, ночные клубы, спортзалы, бассейны....) - очень помогает от `сканеристов`.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ

    Цього разу в тому, що заявив, що у тебе є замок на кермовій колонці, суміщений із замком запалювання.

    Боря, я говорю про блокувальник рульової колонки - руль не можна повернути, він фіксований в одному положенні. На ВАЗ-2101, котрі почали випускатися у 1970 році, саме такий замок встановлювали теж? Ну не знав З приводу турбіни, я не претендував на абсолютну правду, бо не впевнений, чи то турбіна крутиться. І саме так я й написав. Можливо вентилятор зупиняється пару секунд. Мене це не турбувало, тому не досліджував. З рівнями все в нормі. Двигун не перегрівається, зимою навіть догріватися до 90 часто не встигає =)З приводу вогнегасника, я б порекомендував взяти великий (літрів 4-5), а не бризкалку, яку часто називають автомобільним вогнегасником.

    к стати в пыже 308 - бензиновом - есть принудительная система охлаждения турбины после останова двигателя

    О! Ось ще один свідок моєї правди! УРА! У мене дизельний 308. Я не знаю чи є там така система, а як це з'ясувати, не знаю :?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Снег даже зимой далеко не всегда бывает. А зимы той - три месяца.А перед воротами гаража, типа, расчищать не нужно? Я в киевский снегопад с коллегой расчищал выезд из гаража около часа. Такие дела.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Я в киевский снегопад с коллегой расчищал выезд из гаража около часа. Такие дела.

    в гараж надо чаще ходить
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Saburo_Sakaiвсе ж, я погоджуюсь з Бульбою на рахунок гаражу =)По-1, авто закрите від дурних вандалів вночі. А додаткова перешкода угону завжди краще, ніж її відсутність.По-2, розчистити сніг перед гаражем значно простіше і швидше, і зробити це можна заздалегідь до виїзду (наприклад ввечері, зранку буде менше снігу), ніж кожного дня вранці витрачати обов'язково купу часу на чистку авто. А в мене теж був снігопад, як і в тебе, тому я знаю про що кажу =)По-3, в гаражі часто можна покласти комплект шин на інший сезон, і купу всього іншого (автохімію, наприклад), а якщо є погріб, то ще й картоплі можна покласти з закрутками. Та й інше барахло, щоб вдома не валялося, наприклад, коробку з-під телевізора або що.Коротше, гараж всяко вигідніше парковки у дворі під вікнами.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    З приводу гаража підтримаю Рому.Окрім, звичайно, другого пункту. Рома так написав, наче вночі хуртовин не буває. Зазвичай, в гаражі збирається купа різного `непотребу`, котрий, часом виявляється вчасно під рукою, кажуть: `як знайшов`.В принципі, гараж у Києві, мабуть, коштує як у нас однокімнатна квартира , але якщо є вибір: стоянка, чи гараж, то однозначно гараж.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ я написав, що якщо звечора сніг прибрати, то вранці, в будь-якому разі, буде менше - мав на увазі, що якщо буде падати сніг, то все ж вранці буде легше =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    Гараж в Киеве стоит как квартира. в Киеве Если гараж не под домом, то удовольствия не много по плохой погоде до гаража топать.Гараж постепенно заваливается очень полезными коробками от телевизоров, и автомобиль у него уже не влазит.Говорю из личного опыта - гараж в 15 мин ходьбы от дома. Там стоит 21я волга почти-на-ходу, коробки от телевизоров, сменная резина, велосипеды, мотороллеры, .... А вот пару комплектов туристического снаряжения из гаража украли пару лет назад, так что немного места для нового `непотрібу` появилось Но это лирика. Конечно, если есть возможность, то гараж лучше. В первую очередь антивандал (наркоманов тьма: хоть спичку в замок, хоть стекло выбить ради пол-пачки конфет в салоне..), да и `хранение в гараже` полезнее, как я думаю.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Wolfie кажуть, що саме корисне, це лише дах над авто, а з боків щоб продувалося
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    akupakaЯ передивився багато схожих авто, але за сукупністю характеристик і ціни ця підходила найбільша. Skoda Yeti з 1,8 TSI і коробкою DSG була варіантом #2, але в базі машина `гола`, а якщо додати необхідні мені фішки, то виходило нереально дорого. Шкода це не той бренд, де я готовий за повний комплект подушок безпеки заплатити 11 тис грн. В конкурентів це, переважно, є в базі. Не в той сегмент вони полізли.Форд з стандартними і додатковими скидками більш доступний. Та й виглядає краще.Словом, вийшло десь як в цій статті (сьогодні тільки її побачив) )) Потужності вистачить. Є також версія з сильнішою турбіною в 163 л.с., але ця турбіна частіше виходить з ладу (про це продавці говорять відкрито). А 320Нм крутильного моменту присутні в будь-якому двигуні з 2000 обхв (по відгукам тягне вже з 1700). Але мені перші два роки світить +- 70 кмгод так що...Про особливості машини в курсі. Заправок з `правильними` пістолетами достатньо, все одно доведеться заправлятись найкращим доступним дизелем (модні пістолети якраз туди і ставлять в першу чергу). Захист дна буде 100%. Про бризковики і ПДР - не в курсі, покажи де це вказано. Парктронік - на задній бампер точно (дружина теж буде їздити), на перед не вирішив. Посадка висока і спереду габарити видно чудово. Автомобільний сумка ДАІ - якщо комлектація буде хороша, то можна взяти - я так розумію ціна не дуже відрізняєтья від ринкової. Килимки і т.д., якщо не подарують, буду шукати на авторинку. grun, Fritz, Valabuev Эту тему по поводу сигналок однозначно пролистаю. Из салона надо выезжать уже с защитой, т.е. устанавливать на месте. Сейчас определяюсь, что ставить. Первые несколько недель подержу ее на платной стоянке (или подземном паркинге - есть в моем и соседнем доме) - пока гавнецом не заляпаю. Если паркинг не с драконовскими ценами (в чем я сомневаюсь, потому что куча соседей держат тачки покруче моей на улице, а не `в подземелье`), то там и буду держать. По сигналкам уже не раз встречал вот такие мнения (вот этот я получил от человека, который пишет обзоры здесь):`Хороший выбор! На Форды сейчас привлекательные цены. Сигналка вещь чисто символическая: я все тестовые авто (а бывают и дорогие по 100 и более тысяч долларов) ставлю спокойно под домом, и на них нет никакой сигналки. Так что ставь - ту сигналку, что дешевле в итоге выходит. Все равно с нее реальной пользы мало, особенно когда есть полное КАСКО.`То же самое твердит продавец в салоне `Ставь самую дешевую (одностороннюю) Cobra у нас и не парся. Но если очень хочешь, то надо выбрать какую-то новую и надежную (и соответственно дорогую). Если наши мастера возьмуться. ` Короче, будем разбираться. Всем спасибо на помощь, это мой первый автомобиль - очень много информации надо переварить. Любой совет полезен.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Schtuzer

    31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:...31.4.7. Інші елементи конструкції: е) відсутній передбачений конструкцією бампер або задній захисний пристрій, грязезахисні фартухи і бризковики;

    Хоча ДАІшники до цього навряд чіпляються, але будеш менше отримувати поносних струменів від тих, хто їде позаду. Думаю, зрозуміло, чому =)З приводу сигналки, якщо будеш ставити якусь не інтегровану з бортовою електронікою, то я б не заводив би на брелок сигналки керування замками авто, нехай буде на ній датчик салону та інші, що діють як сигналізація і все, а керування замком авто лишити рідне. Думаю, це має зменшити вірогідність взаємних глюків. Але незручність полягає в наявності двох брелків і необхідності окремої активації двох функцій. Хоча, краще це питання обговорити з спеціалістами.зі: Schtuzer, ти такий не впевнений у своїй дружині, чи просто високої думки про себе? Я через два роки їзди зачепив стовпчик позаду під час паркування. Так що, ця функція корисна обом! А ще добре відеокамеру заднього виду мати.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Сигналка вещь чисто символическая:

    не надо обобщать, ты же наверное не хочешь выйти разок из супермаркета и обнаружить вместо машины пустое место, да? я вот не понимаю, всё равно ж тебе дилер впарит таки символическую сигналку тыщи за полторы-две гривен минимум, неужели на эти деньги нельзя купить нормальную и принести им для установки?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun знов повертаємось до суперечки на тему `як сигналка зашкодить угону`? Буде хіба що кричати матом. Я думаю, що мова саме про кричалку була. Імобілайзер там має бути в базі.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    akupakaДумаю тут ключове слово `передбачений конструкцією`. Крім того, я впевнений що Віннер не буде імпортувати автомобіль, який не відповідає вимогам зак-ва. У `мого` продавця в саолні теж дизельна Куга, він казав, що фірмові бризковики поламав в перші ж місяці - вони жосткі і не згинаються при заїзді на перешкоду. Хіба що якісь резинові шукати. Але в автошколі інструкторів все одно спитаю.Про сигналки ідею зрозумів. Мені подобається ідея Макса про відмикання замків без радіосигналу, фізично з допомогою ключа. Іммобілайзер є встроєнний - заводський, відключається при наближенні до авто з ключем в кишені.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Schtuzer

    Думаю тут ключове слово `передбачений конструкцією`

    не будь типовим жлобом =) Вибач вже за відвертість. Поважай інших водіїв. Розіб'єш камінцем машині позаду лобове, можуть і по голові дати - у нас народ простий Фізично вийде лише до першої води в замку в мороз. Всі авто з центральним замком підтримують цю функцію незалежно від наявності сигналки (без центрального замка - лише одні двері відкриються ключем). Більше того, якщо сигналка інтегрована, то при замиканні дверей ключем, сигналка переходить в режим охорони. Тому питання сигналки треба зважено обдумати. Краще їздити лише з рідним імобілайзером, ніж з невірно обраною і криво встановленою сигналізацією (наприклад, з обходом рідного імобілайзера з розміщенням рідної мітки в салоні).
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev
    правильно сказали - в соседнем дворе стоит такая же машина - но угнать её проще чем твою - скорее всего ты останешся с машиной =). Угоны гораздо реже чем `воровство барсеток из салона` происходят. В Полтаве просто эпидемия `сканеристов` - обносят салоны сплошь и рядом... совсем обнаглели. Поэтому хочу таки переделать свою сигналку на возможность постановки с замка, мелочь а приятно.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Schtuzer зараз спитав у знайомої, вона принесла свою сигналку Пандора, вони трохи впиралися, але таки погодилися, і гарантія лишилася, і сигналка, як вона хтіла.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    akupaka мне на ДМИ (Хонда) ставили MS c отдельным пейджером и датчиком объёма и слова не сказали, просто взяли чуть больше денег т.к работы действительно больше
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    А что думаете по поводу StarLine A92 Dialog. Есть версия CAN - чем она отличается, ее основые плюсыминусы по сравнению с не-CAN?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Schtuzer, якщо в твоєму авто є CAN-шина, то краще брати з CAN. Тоді пристрій підключається до твоєї системи, а не врізається в неї фізично. Це означає відсутність скруток на проводах, пошкодженої ізоляції бортової електромережі і т.д.Надибав якусь статтю, в ній тест сигналок, що працюють з CAN-шиною. Не знаю на скільки він об'єктивний той тест, але можна отримати загальне уявлення про те, що може чи не може сигналка з CAN-модулемhttp://www.autodela.ru/main/top/test/test_avtosignalizacijА тут маркетингова, але близька до реальності, стаття, що теж розповідає про переваги підключення до CAN-шини, замість класичного способу монтажуhttp://af-service.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=99&Itemid=47
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    А что думаете по поводу StarLine A92 Dialog.

    вроде бы ещё не сломали, хотя говорят, что серию В - уже
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Я не думаю, что Форд Куга будут угонять под заказ. Так что заморачиваться еще невзломанной сигналкой особого смысла нет. Тем более `что один человек сделал, то другой всегда сломает`
Эта тема была закрыта.
Все темы