Навіть не сумнівайся 100%Все-таки перероблені вантажівки-розвозки не розраховані на такі швидкості. У моєї Кенгу на швидкості 80км/год `бортовик` показує витрату від 3,3 до 3,8 л/100 км на більш-менш рівних ділянках шляху. Але ж так їздити не будеш Після 100 км/год витрата пального починає зростати нелінійно зі зростанням швидкості. Тобто, витрата зростає значно більше, ніж швидкість. Для себе помітив, що 102-104 км/год - то `верхня` межа оптимальної витрати пального. При таких швидкостях ще цілком можливо `влізти` у 5 л/100км. Навіть, якщо `підгазовувати` при обгоні довгомірних тягачів.Стосовно КК, то я якраз на Кенго-форумі прочитав тему. Ось тут зібрані всі корисні відомості стосовно нього. Будуть питання - пиши в ЛС.декілька раз ловив себе на швидкості 130... Може це стало причиною?