Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    akupakaкиевские эвакуаторы - это старые из 70х годов с диким расходом
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец
    akupaka, мой дядя 20 лет отработал на КамАЗе-длинномере (прицеп с низкими бортами). Ездил даже в Армению, отвозил какой-то груз ликвидаторам. Свой аппарат он хвалил. Другой родственник ездит на БелАЗе - тоже доволен.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Миротворец в мене брат двоюрідний ганяв на Татрі Нехай би твої родичі спробували на Мані-Мерсі-Рено поїздити, тоді б і оцінку виставили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Гы, а я знаю отзывы с матючьями о КАМаЗе и лестные о КРАЗе
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец
    Saburo_Sakai, значит, всё не так однозначно. Может, многое и от прокладки зависит.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Если легковой автомобиль делается с точки зрения комфорта, скорости, удобства и т.д. и т.п., то грузовики делаются для перевозки грузов. Поэтому, количество деталей и агрегатов, сделанных через жопу, в грузовом авто несравнимо больше.Отсюда разность отзывов. Кому-то это все рагульство пофигу (как мне), кому-то неудобно, кого-то пугает и т.д. Мне что ЗиЛ-130, что Ланос один фиг. Дискомфорта ни там, ни там не испытываю
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Насправді, КрАЗ -255Б, або `сідло` - 255В - дуже хороша машина, якщо вона використовується за прямим призначенням. Проста, `як двері`, невимоглива до `розхідників` і якості обслуговування. Мала один конструктивний суттєвий недолік: гідропідсилювач керма часто виходив з ладу на обертання вліво. Звичайно, за нинішніх умов, розхід пільного у 42 л/100км - це забагато, але для Армії він ніколи не був критичним і з огляду на `плюси` - рідко брався до уваги. Так, комфорту водієві там менше ніж ніякого, проте розміри кабіни і органів управління аж нітрохи не заважали їздити взимку у валянках, теплому бушлаті і ватяних штанях. Влітку комфорт визначався наявністю окремого поворотного вентилятора за лобовим склом і можливісю підняти лобове скло на спеціальні стійки. На дорогах їхати швидше за 50 км/код було реально страшнувато. Причому не водієві, а оточуючим. Коли така `дура` та ще й причепом і `військовими` номерними знаками несеться по трасі - дорога вільна завжди Поза дорогами КрАЗ-255 почувався чудово. Єдиний раз я бачив, коли КрАз не впорався із завданням: взимку на досить крутий підйом незавантаженим КрАЗом спробували витягнути 14-титонний причеп. Відносно легкий КрАЗ став буксувати, було очевидно, що йому не вистачає наявності блокування колісних диференціалів, яке є у КрАЗа-260. Приїхала чотириосна Татра, на якій змонтована антенна система вагою у тридцять тон, водій зблокував міжосьові і колісні диференціали і витягла КрАЗ разом із причепом. Про прохідність КрАЗа-255 і Урала-4320 можна завести неслабий холівар . Однак очедно одне: КрАЗ краще почувається на `слабких` грунтах і грязюці, а Урал - на льоду і в снігу.Окремих, винятково теплих слів заслугоє КамАз-4310 і його модифікації. Машина дуже приємна в управлінні в будь-яких умовах. Звичайно, мені не прийшлося їздити за його кермом під обстрілом, але в `мирний` час КамАЗ за прохідністю цілком здатен посперечатися і з Уралом і з КрАЗом на `їх полі`, тобто і в грязюці і на сніговій цілині.Притому він може дати обом `два очки фори` в плані комфорту робочого місця водія, його ергономіки та оглядовості.Завдяки `високій` гумі та зміненій підвісці водій `військового` КамАЗа сидить на такій висоті, що дах `цивільної `версії такої ж машини знаходиться десь на рівні його грудної клітини. Про максимальні швидкість і говорити не варто. 110 км/год по асфальтованій дорозі КамАЗ набирав запросто, такий показник - то `захмарна` величина для Урала і КрАЗа.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Milvus
    На `Урале`, как с дизельным так и с бензиновым движком довелось немного покататься (именно покататься, в целях ознакомления). Понравился. А вот что мне категорически не понравилось, так это Газ-66. Посадка в кабину, идиотские сидения - кроме немого недоумения ничего не вызывали. А рычаг КПП справа-сзади - это полный п```ец. Так и не смог привыкнуть. Довольно высокий центр тяжести, на бездорожье вызывал немалые опасения
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Так, `шишига` - то феєричний капець З моїм зростом кермо -`між колін`, голова - майже впирається в стелю, до важеля КПП можна звикнути, але їздити страшно з причини відсутності будь-якого захисту для водія. Я в училищі бачив наслідки легесенького ДТП з участю шишиги і ЗіЛ-131. Солдатики `дорогу не поділили`. То у ЗіЛа - бампер був подертий, а у водія шістдесят шостого - переламані обидві ноги, причому ліва - в кількох місцях.Правда, все це `компенсувалося` справді видатними прохідними якостями ГАЗ-66. Цьому сприяє, звичайно, кулачковий диференціал:
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Так автомобили с длинным капотом априори более живучи как при столкновении, так и при подрыве.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_Sakai Це зрозуміло. Але у ГАЗ-66, крім відсутності капота, - ще й бампер знаходиться нижче, ніж у ЗіЛа, тому і зламало ноги водієві. При цьому ЗіЛ та його водій практично не постраждали, сама `шишига` відбулася погнутою кабіною, а от її водій... А у КамАЗа-4310 водій на такій висоті, що при зіткненні скоріше за все просто перелетить через кабіну зустрічної вантажівки.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Смотря с кем столкнется. Если с КРАЗом, то вряд ли.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    Ездил Киев - Одесса - Киев. На Рено Кенго.Дорога Киев-Умань - ремонт в районе Глевахи, оставляют одну полосу, можно встрять в пробку во `время-пик`. Вообще трасса не ровная, но свои 90-100 вполне можно идти.Дорога Умань-Одесса - чистый шыкалад, тапка замирает в позиции 110км/ч и моск отключается. Только что белые села иногда напрягают.зыЖ ехал на перегонки с одним гражданином на белом [s:a721c7c607]коне[/s:a721c7c607] джипе. Он - 140, я - 105. Раз в 20 минут он меня обгонял.. Через еще 20 мин - я обгонял его, стоящего с гайцами. Так повторялось раза четыре, пока мы не стали на обед и заправку.зы2Ж расход по трассам - 4,9. По городу-трассам (Киев-область) - 5,1. По трассе с кондиционером - почти 6л.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_Sakai Якщо з КрАЗом - то залетить на його пасажирське місце . Капот у КрАЗа довгий та рівний - поки по ньому буде сунутися - встигне згрупуватися для прольоту крізь скло Wolfie Якось забагато з включеним кондишеном...Я різниці у розході майже не помітив - 200-300 мл. на сотню км, не більше.А ось різниця у швидкості між 102 і 110 км/год - `виливається` у зайвий літр розходу запросто.КК `ліпити` будеш? Там нічого складного, годину, може дві, часу займе.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Рубрика `Век живи - век учись!`
    image
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    А магніти на паливну систему в подарунок не дають?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    Как же я жил все эти годы без летнего топлива....?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Kochum Готов поспорить, что и в шинах у тебя обычный воздух.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    =FSG=FRITZ, ну, після трьох годин за кермом починав відчувати втому і втрачати увагу, декілька раз ловив себе на швидкості 130... Може це стало причиною? Одеська траса підступно гарна )))Щодо обслуговування, крейсерських та економних швидкостей-режимів, КК, будь-який досвід - було б приємно і корисно отримати від тебе в ЛС. Хоча і рено-клуб в розрізі кенги я ще почитаю, але трохи згодом. До того ж скоріш прислухаюсь до порад перевіреного колеги. Бо про тий КК покі що не цікавився, окрім думок на нашому форумі.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    Saburo_Sakai Та ваще как лох
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    Wolfie по одесской если тулить 100-110 то как-то уныло, кажется что стоишь на месте, а все едут
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Wolfie

    декілька раз ловив себе на швидкості 130... Може це стало причиною?

    Навіть не сумнівайся 100%Все-таки перероблені вантажівки-розвозки не розраховані на такі швидкості. У моєї Кенгу на швидкості 80км/год `бортовик` показує витрату від 3,3 до 3,8 л/100 км на більш-менш рівних ділянках шляху. Але ж так їздити не будеш Після 100 км/год витрата пального починає зростати нелінійно зі зростанням швидкості. Тобто, витрата зростає значно більше, ніж швидкість. Для себе помітив, що 102-104 км/год - то `верхня` межа оптимальної витрати пального. При таких швидкостях ще цілком можливо `влізти` у 5 л/100км. Навіть, якщо `підгазовувати` при обгоні довгомірних тягачів.Стосовно КК, то я якраз на Кенго-форумі прочитав тему. Ось тут зібрані всі корисні відомості стосовно нього. Будуть питання - пиши в ЛС.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Saburo_Sakai а я азотом качаю
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar
    С запахом клубники?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    У меня тоже есть азот в шинах. 78%
Эта тема была закрыта.
Все темы