Крім того, уяви собі, як ти будеш слідкувати за своєчасною зміною мастила: 20к-30% (скидка на умови)= 14к. Тобто зараз ти зміниш мастило на 14к. Наступна зміна - 28к, наступна 42к . І як за цим слідкувати?. А так міняєш кожну `нульову` тисячу - і все ок. І якщо й проїхав з якоїсь причини `лишню` - то голова не болить, адже ти знаєш, що визначений виробником термін ще й близько не наставЯкщо у вас паранойя, це не означає, що за вами не слідкують
у меня знакомый в свой старый эскорт заливал пару раз соляру с тепловоза, которую брал на руках, говорит машина идёт очень легко и расход падаетнасчёт масла тож согласен, если к примеру завод кастрюля находится в Венгрии и делает вариант чисто для немецкого рынка с надписями только на немецком, то не стОит за ним ганяться - я такое пару сезонов заливал, вместо того что продаётся в мЭтро, никакой разницы, оба варианта хорошиену, купити банку підробки замість оливи можливо, не сперечаюсь, але ці випадки ніби не часті, плюс якщо не ганятися за самою дешевою ціною, то вірогідність цього значно менша. З паливом вгадати значно важче.
У меня в Гольфе есть возможность настроить величину межсервисных интервалов пробега - масло, ТО-1, ТО-2.. Наверняка такое же есть во всех иномарках вменяемого возраста..Крім того, уяви собі, як ти будеш слідкувати за своєчасною зміною мастила: 20к-30% (скидка на умови)= 14к. Тобто зараз ти зміниш мастило на 14к. Наступна зміна - 28к, наступна 42к . І як за цим слідкувати?