Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    Миротворец бинго :hi
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    И что? У нас налоги идут в городскую казну, можно подумать они там и остаются
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_Sakai Андрюха, дивись, який `огнявий пепелац` продається.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    Шамаич - скоро будет именем нарицательнымчитать каменты
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    Я так понимаю, что турбодизелю нужно лить все лучшее что есть. Я посчитал, что даже на самом дорогом дизтопливе поездки будут ощутимо дешевле чем на самом дешевом бензине. Теперь скажите по чесноку - есть у нас нормальное диз. топливо в Украине или нет. Особенно для зимы. Одни катаются и радуются, другие ругаются. Где правда брат? Буду благодарен за линк на грамотный FAQ по (турбо)дизелям.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    Schtuzer заправляйся на брендах, которые возят импорт и всё, народ же ж как-то ездит а почему именно дизель?ЗЫ я не в плане отговорить, а в плане понять причины выбора -просто люди иногда покупают дизель ради экономии топлива при самой стоимости машины за 50куе
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    Дизель потому что экономнее - пусть не сразу, но свои деньги отобьет, тяговитее на низах (т.е. в городских условиях) и экологичнее (ну есть у меня такой пунктик).
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец

    Я посчитал, что даже на самом дорогом дизтопливе поездки будут ощутимо дешевле чем на самом дешевом бензине.

    Вот только когда доходит дело до ремонта топливной у дизелей, экономия на топливе выливается в попадалово на стоимость запчастей.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    SchtuzerЗазвичай дизель купують ті, хто багато їздить. Я купив, бо була гарна ціна, і це було вигідніше. І тяга на менш потужному двигуні краща, ніж у бензина.Проблеми у нас не з паливом, а з тими, хто продає. Брендові заправки теж часто мутять, а коли починаєш з'ясовувати, то виявляється, що заправка лише носить ім'я бренду, а є окремою фірмою, тому бренд за неї відповідальності не несе, вірніше важко притягти до відповідальності... мутно, коротше.Але багато де є нормальна соляра. Навіть часто ситуація краща за бензинову, загалом.Я заправляюсь на ТНК, вони везуть Мозир або Литву якусь.З зимовою як пощастить, можуть гальмувати і завезти пізніше, або розводити чимось, щоб не гусла. Мій ще не замерзав, заводиться на ура!Ще хвалять Сокар, але мені здалося, що двигун сильніше тарахкотить від їхньої соляри. Хтось любить Окко, нормальна соляра на Шел.Турбодизель їсть те ж саме, що й дизель, а комон рейл, можливо, навіть краще їсть. Головне сміття не заливати, щоб не забивалось. А лити модну покращену соляру (часто на брендах продають паралельно звичайній) сенсу мало, як на мене, лише переплатиш.З приводу вартості, то тут не все так однозначно, виходить економніше, але й їздити треба відповідно. Якщо будеш їздити як навіжений, то й розхід може вийти вищий, ніж на бензині, що спокійно їздить.Я їздив на відпочинок у Миколаївську обл, через Одесу, то на одному баку туди й назад, вірніше півбака туди, пів назад, там заправляв теж (до 60 літрів вийшло всього). Чим повніший бак, тим кращий стан соляри виходить - якось кращу заллєш, якось гіршу, в середньому виходить щось нормальне Ти вже обрав конкретну модель авто? =) Миротворец ти маєш досвід, чи ретранслюєш народні байки? =)Якщо вчасно проводити необхідні роботи, то все буде добре.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    Миротворец akupaka Вот потому насчет топлива и спрашиваю - можно ли кататься на нашем топливе не доводя ремонта, учитывая бОльший ресурс дизеля. Но люди ж как-то катаются, значит есть и нормальное топливо. С моделью еще не опередился окончательно, в поисках.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    =FSG=FRITZ Машина - `агонь`, но хозяйка-женщина, это смущает.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Schtuzer пропоную розглянути Пежо Вони роблять чудові дизелі, зручний, якісний салон, вартість часто дешевша в порівнянні з іншими марками, дизайн авто чудовий, як на мене! Сервісні СТО, звичайно, не ідеальні, але на фоні всіх інших марок, судячи по відгуках, нічим особливо не гірші =)Прайси можна глянути тут http://www.peugeot.ua/pricing-specification/А який клас розглядаєш? Хочеться маленький авто, щось середнє, чи щось представницьке?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец

    Миротворец ти маєш досвід, чи ретранслюєш народні байки? =)Якщо вчасно проводити необхідні роботи, то все буде добре.

    Когда я искал Гольф для покупки, был один вариант, хозяин за ремонт топливной отдал 11 тысяч гривен. Так что дизеля в качестве покупки даже не рассматривал.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Вы говорите о разных дизелях.Дизель новый и дизель БУ это разные вещи.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    МиротворецГосподаря `Гольфа` хтось явно `кинув` на гроші.Капремонт (розточка і хонінгування циліндрів, проточка колінвала, шліфування головки блока, притирання клапанів, нова поршнева, нові вкладиші) фольксовського дизеля об`ємом 1,6 коштує в Рівному штуку доларів. Б/в паливний насос з Німеччини з розбитого автомобіля цілком можливо придбати за 350 євро. Saburo_Sakai Вона тільки оголошення розмістила, а їздив мужчина.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Вот потому насчет топлива и спрашиваю - можно ли кататься на нашем топливе не доводя ремонта

    да не волнуйся, лет 5 [u:258f88351c]любой[/u:258f88351c] современный дизель выходит без проблем, главное заправляться в городе на нормальных заправках, а в дорогу лучше с собой про запас канистру, если не уверен что будет норм топливо по дороге
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Розкажу про досвід з `Кенго`.Їздив на службовій, заправляли на `Авіасі`. Жах, але `так дешевше`. Паливний фільтр міняв кожні десять тисяч. Після того, як я звільнився, машинка `пішла по руках`, на своєчасну заміну фільтра - `забили`. Покатали так ще рік - робили паливну. Міняли ПНВТ і форсунки. Б/в форсунка на `Кенго` коштує 75 євро і ще 200-300 грн - перепрошивка `мізків` під інші форсунки. Наекономили. За скільки купили насос - не призналися, мабуть і самі розуміють, що різниця у вартості дизеля на `Авіасі` і на `Окко` за цей час явно насос не окупила. При цьому самі АЗС знаходяться в 200 м одна від іншої.Кум же мій катається на точнісінько такому ж `Кенго` вже три роки, заправляється на `Окко`, фільтр міняє кожні 20 т.км. Поки що - без нарікань.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun смішно чути про каністру в дорогу сьогодні =) Хіба що станеться якийсь катаклізм, в іншому випадку, це зайве. Середній об'єм баку С-класу - 50 літрів, а це близько 800-1000 км шляху. Заправок по Україні вистачає =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev

    Го... Saburo_Sakai Вона тільки оголошення розмістила, а їздив мужчина.

    ой
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Valabuev можеш не ойкати, є таке слово і в тлумачному словнику української мови
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Заправок по Україні вистачає =)

    могу познакомить тебя с челом, который в Крыму в принципе не заправляется
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun я теж багато чого не роблю принципово, але ж це не показник. В Криму дуже багато авто, і вони не їздять заправлятися в Київ, і їздять же якось. Хоча згоден, там мало заправок без бодяги. Якось був випадок, причому на Окко, якщо не помиляюсь, людей заправили солярою замість бензину - не те залили в ємності станції :?:Точно Оккоhttp://auto.tsn.ua/news/na-azs-v-krymu-pereputali-benzin-i-dizel.html
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Я его могу познакомить с десятком таких челов Крым - это место особое во всех смыслах
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    У мене добрі спогади про Крим лише з далекого дитинства, не треба мені нічого розказувати, я сам багато знаю
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev
    вы не были в Крыму (особенно в безлюдном) с октября по апрель... а жаль...=)
Эта тема была закрыта.
Все темы