По бензинам не знаю, а по ДП я обычно проверял топливные паспорта на заправках - обычное ДП на Shell это Лисичанск (не советую, разве что для старых движков), а V-Power очень даже ничего (машинка чуть резвее, чуть тише рычит моторчик, и чуть меньше расход) - но разница в цене (около 20%) не оправдывает это `чуть`. Но есть одно но - такое премиум топливо с чистящими присадками (производства концерна BASF) полезно залить перед длительной поездкой и дать движку `просраться` на трассе - пусть там выгорит недогоревшее и почистится неочищенное. Хорошее также ДП Евро на ОККО. WOG в плане дизеля не очень хвалят.Недавно для себя открыл UltraOil - небольшая развивающаяся сеть с одной заправкой в Киеве. Топляк качественный (видел паспорта), с Мозырского НПЗ и по цене 9,9 грн. У меня на нем даже расход упал с привычных 7,9-8 до 7,2 (но это может обьясняться другим стилем езды, хотя я такого за собой особо не заметил). Но самое главное, почему сейчас у них заправляюсь - на данном этапе развития бизнеса им нету смысла бодяжить (это дорогого стоит в наше время). Это как с пивом - пока выводят на рынок - супер, потом моча. Пользуйтесь моментом.2. ДТ - содержание газового конденсата и отработанного масла доходит до 30%...Нормальное топливо на ВОГ и ОККО - остальные в области лучще объезжать стороной. Шел получает (получал?) бензин из кременчуга.в общем - бадяжат сабаки.
Это давно было? Лисичанский НПЗ остановлен с весны 2012.По бензинам не знаю, а по ДП я обычно проверял топливные паспорта на заправках - обычное ДП на Shell это Лисичанск
Самому не соромно ганятися з важчим і значно менш потужним авто? =)надо с Ромой заехать со светофора, пусть покажет ощутимую динамику на ста метрах
Так, але серйозний бренд перевіряє якість палива на кожній своїй заправці + деякі з них не використовують франчайзинг. Не 100% гарантія, але все ж таки.Панове, ви ж дорослі люди? ОККО, Шелл, ТНК - це лише вивіска. В кінці-кінців, все залежить лише від персоналу конкретної станції!
Якщо все ок, то добре. Але існує ймовірність, що проблеми від поганого палива в двигуні накопичуються і коли бомба вибухне - про те, що заливав неоптимальне паливо ти дізнаєшся постфактум. Якщо ти мав досвід використання різного палива і зупинився на цьому - то ймовірність вищевказаного вкрай мала і ти зробив правильний вибір. Я ж зараз в пошуках оптимального для себе.Я вже третій рік заправляю дизелем на одній і тій самій заправці ТНК і ніяких проблем не мав ще, і це звичайний дизель, дешевий. Так само мій товариш заправляв там два своїх бензинових, правда, 98-м. Зараз один з авто у нього дизельний, також там заправляє дешевим дизелем. Теж задоволений.
Ха, тут треба щоб минув час і двигун адаптувався до нового палива (не секрет, що зараз дозуванням і впорскуванням пального займаються виключно електронні мізки, які мають спочатку `зрозуміти` параметри нового палива і потім підлаштувати роботу всієї системи під нове цетанове число, густину і ще як мінімум 5 параметрів) - робити висновки одразу на розгоні від заправки не катіт. Так само корисно потім вернутись на поперднє паливо - так буде об'єктивніше.На якійсь іншій заправці залив якийсь `дорогий`, то авто стало гірше поводитись.
Я не зрозумів, ти що в кожній поїздці (після кожної заправки) мав цю процедуру проводити? Чи все ж одноразово, для того щоб налаштувати роботу двигуна після збірки?так вот английцы писали такое - что на прогретом двигателе нужно отрегулировать качество на хх, потом проехать 5-10 км и снова его отрегулировать... и так три - пять раз. Т.е. двигателю таки нужно время для того чтоб правильно`прописать топливные таблицы`. Он жыш постоянно пытается найти компромисс между мощностью, экономией и экологичностью в пределах заданных уставками программы.
все верно. поэтому они не могут `выловить` таки несоответствия как . например. повышенное содержание серы, или, например. октановое (цетановое) число в норме. а скорость горения выше нормы. не детонирует а именно горит быстрее - выше тепловое напряжение поршневой группы, топливо не в состоянии смазывать плунжерную пару 9экзтика канечна =))0 )... и т.д.и это проявляется не сразу - а `спустя рукава`... =)такая арифметика.и кататься тебе 500 000 км не зная горя, а тут ОПА! 200 000 и пора лезть в двигатель....а совсем поганое - слышно сразу - яж писал.Я звичайно профан у автомеханіці, але на скільки мені відомо, то ЕБУ дозує кількість палива, необхідну для роботи двигуна, по показниках датчиків різних систем. І хімічний аналіз палива ці датчики не проводять, а міряють в основному температуру, оберти і рівень кисню у випускній системі. Якщо склад палива змінюється, то показники цих датчиків змінюються в той же час, як це паливо потрапляє в двигун. І комп'ютер одразу змінює параметри подачі палива. Не через сто км, не через день.Скільки ж км необхідно проїхати щоб відчути зміну в роботі двигуна, якщо властивості палива сильно відрізняються не в кращий бік? =)
это лирика =))) `концентрация выше` - `звук не изменился` =)) - на сколько выше? как это `не изменился2??? =)если начали плавать холостые... появидись пропуски и тюд - это полная торба а не топливо =). а если `в пределах допустимого` - то без `осцилографа` не выловишь разницу... но ресурс уполовинит.ти хочеш сказати, якщо в паливі буде вища концентрація сірки, то на звук робота двигуна зовсім не зміниться?Чесно кажучи, я заправлявся всього двічі на інших заправках окрім звичайної. Перший раз, як забрав авто з салону, другий раз, як їздив відпочивати до моря. Особисто мій досвід у зміні поведінки авто якраз про цей другий раз. Я не знаю як саме відрізнялося паливо (Сокар на межі Одеської і Миколаївської областей), але двигун почав сильніше дирчати, збільшилася витрата, десь до півлітри. Якщо зміну витрати я спостерігав за певний пробіг, близько 500 км, то звук роботи двигуна відчув майже одразу, через кілька км.Saburo_Sakaiпару десятків водіїв бензинових авто, пару років тому, теж відчули, після того, як їхні авто стали, бо їх заправили... дизелем. Між іншим, на ОККО.