Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    я уже описывал в каких условиях нужны широкие покрышки с развитыми зацепами и если честно на эту тему спорить особо не хочукто считает, что для зимней резины чем шире катки - тем лучше, как говориццо - дело хозяйское
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    Никто не пользовал ручные лебедки с целью вытащить авто из песка/снега?сам пользовал альп.снарягу в разных комплектах с автомобилем, но по `прямому` назначению как-то не пришлось.. Реально ли вытаскивать авто из песка/снега с помощью ручной лебедки (каната с полиспасом)?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Мова не йшла про шиповану автогуму,

    шип держит не потому, что это сказочное слово из 3х букв, а потому, что на кончиках шипа офигенное давление, которое безусловно влияет на силу трения и это при всём том, что в принципе металл по льду скользит намного лучше чем резина
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Wolfie я думаю, це залежить від трьох факторів: твоєї сили і чи є відповідне місце на авто, куди лебідку причепити, а також від наявності кріплення для іншого `кінця` лебідки.Напевно буде легше організувати зчеплення коліс.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    grun а хіба шип краще тягне на відповідній поверхні не тому, що вгризається у цю поверхню і утворюється не взаємодія на силі тертя, а якраз взаємодія відштовхування одного тіла від іншого?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun
    Wolfie полиспаст он и в Африке полиспаст, если будет к чему эту всю конструкцию прицепить - вай ноттолько не забываай что полиспасты у альпов работают по вертикали, а тут надо тащить вбокобычная дешёвая статика 10ка твою машинку запросто выдержит (ежели конечно не дёргать грузовиком)++узлы кстати могут не выдержать, вяжи 9ки, там ёмнип 72% прочности остаётся
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    grun, про узлы в курсе, равно как и про 10ку.Думал в авто кинуть лебедку или набор для полиспасТов (сорри, забыл Т). Но без опыта было сомнение в целесообразности.Думаю, если будет лишний кусок 10ки, то кину в багажник, пусть ездит. Обычно `садился` в лесах, где точки крепления растут кругом, 20-30м. А лебедка - замена куче альп.железа - не так и дорого стоит. Люблю, панимаишь, автономность.Как-то пользовал альп.снарягу. 1) на 10ке буксировал свою Волгу - закончилось успешно. 2) на 10ке и лебедке через полиспаст оттягивал спиливаемое дерево - боялись, что машину сдернет, а по факту порвало лебедку и веревку ))).
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai

    У мене стандартна 195/65

    У тебя шире
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Saburo_Sakai а в тебе вища! =)

    У меня, например, резина 185/80 Эр14 По виду уже чем современных авто сопоставимого размера/массы.

    185 мм * 0,8 = 148 мм195 мм * 0,65 = 126,75 ммПри такому співвідношенні висоти, моя ширша на 1 см резина буде здаватися вужчою =) Якщо з лінійкою не роздивлятися в упор.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, ключове слово - `швидкість`. Ти реально `відчув різницю` на швидкостях до 60-70 км/год? Чи ти збираєшься на льоду `літати` понад сотню? Удачі тобі grun Макс... Я з тебе дувуюся )))) Я ж уже писав - причина холіварів у ПЕРЕНЕСЕННІ значення слів ТИСК на поверхню на значення ТЕРТЯ ковзання. Це раз: ТИСК НА ПОВЕРХНЮ (шипа, ламелі, пеніса водія, етц) - ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на КЕРОВАНІСТЬ автомобіля.Проте, шипи, котрі `врізаються` в лід - є основним фактором, котрий збільшує ШОРСТКІСТЬ поверхні ската. А ось від ШОРСТКОСТІ - напряму залежить СИЛА ТЕРТЯ ковзання (в нашому випадку - шини по льоду). І саме від цієї сили тертя ковзання залежить керованість авто.Від СИЛИ тертя, а не від ТИСКУ на дорогу.У випадку БЕЗ ШИПІВ: ширша шина - більш шорстка, відповідно, `тримає` слизьку дорогу краще. Невже не зрозумілі очевидні речі?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ Боря, поворот на швидкостях до 80 кмг дуже по різному проходить на цих різних шинах =) Взимку на дорозі не лише лід, і навіть взимку часто їжджу на швидкості вище за 60 кмг, за містом.Ти сперечаєшся просто з цікавості? =)Що до ширини шини. Ширша шина краще поводиться під час розгону і гальмування на сухому. Під час їзди по снігу ширша шина, якщо вона дасть більшу площу контакту, буде створювати менший тиск на поверхню і від того буде `пливсти` по шару снігу/води, а не їхати по асфальту, саме з яким у неї краще зчеплення, відповідно загальне зчеплення з дорогою буде гіршим.Але, якщо чесно, я дуже сумніваюся, що різниця ширини у 10-30 мм дасть значну різницю.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома, ти знущаєшься????Постом вище твого, виділено ЧОРНИМ шрифтом: ТИСК НА ПОВЕРХНЮ - ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на КЕРОВАНІСТЬ.Ось тобі блін, НАОЧНИЙ приклад з використанням вашого улюбленого тиску, шипів і льоду (наочніше, мабуть, не буває):уяви собі шину з ОДНИМ РЯДКОМ шипів. Допустимо, в плямі контакті шини з дорогою перебуває одночасно ТРИ шипи. І уяви аналогічну шину з ЧОТИРМА РЯДКАМИ аналогічних шипів. Відповідно, в плямі контакту буде перебувати мінімум десяток шипів. А тепер дай відповідь на питання: шипи якої шини будуть створювати на лід БІЛЬШИЙ ТИСК???. Надіюся, відповідь очевидна: при однаковій масі авто ТРИ шипи створють більший тиск, аніж десять. І тепер дай відповідь на друге питання: на швидкості, припустимо, у 80 км/год яка покришка має більше шансів ВТРИМАТИ авто на траекторії: з 10 шипами в плямі, чи з трьома??? Відповідь теж, здається, очевидна - з десятьма!!!! Але якого хрена, спитаю я вас, з шипами - все ОЧЕВИДНО й зрозуміло, а з гумою - ні???? Відповідь проста: `банальна логіка` - не завжди підтверджується законами фізики Десять шипів у плямі контакту дають у підсумку більшу ШОРСТКІСТЬ шини, ніж три шипи. Аналогічно, більша кількість ламельок у ширшої шини дають більшу її шорсткість, ніж у вужчої.Зии. Офігенно наочно: тиск на грунт у сучасних танків, як правило, значно нижчий, ніж у більшості легкових, чи вантажних автомобілів І фіглі їх не заносить взимку на льоду?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ по-перше, я не розумію причому тут шипи? Вони створюють інакший тип взаємодії шини і відповідної поверхні.По-друге, я повторюсь, шорсткість шини на асфальті сухому і з шаром води геть різна.

    І фіглі їх не заносить взимку на льоду?

    Тому що вони на шипах
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    Если чё, то я уже 4 зимы отъездил на 205/60 R16, не шипованной обычной зубатой резине с ламелями. И в общем полностью согласен с =FSG=FRITZ.[quote58e317dea]если интересно - 5-10% и это исключительно на сухом, если поймаешь дето пятно мокрого или снежка, проценты будут уже в другую сторону К слову, Макс, каким образом у шипованой резины получается более короткий путь торможения на мокром асфальте, чем у не шипованной? Разве коэфициент трения у метала по асфальту выше чем у резины по асфальту? Если говорить о прессованном снеге или льде, где шипу есть за что уцепиться, то да. Но ИМХО на любом асфальте, хоть сухом, хоть мокром обычная нешиповка будет эффективнее. А если говорить о статистике, то время когда на дороге снег и когда на дороге всё таки асфальт - это где-то 20/80. Ну разве что прошлая зима не в счёт.У меня не бог весть какая резина (Toyo Garit G4)[spoiler58e317dea][img58e317dea]
    image
    [/img58e317dea][/spoiler58e317dea] но глубина протектора и хорошие ламели решают ситуацию в городе на отлично - исходя из моего опыта четырёхзимнего использования. Для загорода - тут другая ситуация и шипы вполне оправданы.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Если говорить о прессованном снеге или льде, где шипу есть за что уцепиться, то да. Но ИМХО на любом асфальте, хоть сухом, хоть мокром обычная нешиповка будет эффективнее. А если говорить о статистике, то время когда на дороге снег и когда на дороге всё таки асфальт - это где-то 20/80.

    шип в покрышке - это не гвоздь в доске, он работает немного по другому - он на асфальте как-бы немного подскладывается, но более выпрямлен на более мягких поверхностяхпро эффективность тут я уже упоминал - да на асфальте нешипованная эффективнее на 5-10%, на льду любая голимая шиповка уделает нешипованную на 40-50%, как говорится выбирать вамто есть если вы на абсолютно уверены, что вот в этой пропорции 20/80 всегда эту пятую часть проедете без проблем - смысла вам переплачивать за шипы нет, ну и слушать ессно их шкрябанье всю зимуу меня лично на эту тему `приключения` были, поэтому я для себя сделал выбор однозначный
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ ти про танк чудовий приклад навів, а я тобі наведу приклад про лижі Уяви собі велосипед, у якого замість переднього колеса лижа. Ти на цьому велосипеді розганяєшся поверхні (припустимо, що конструкція їде), і потім на швидкості влітаєш у калюжу, яка якраз на повороті.Загалом, лижа матиме більшу площу дотику до поверхні за колесо, і на сухому покритті вона матиме дуже чудове зчеплення, певно навіть краще за звичайне колесо, я думаю у цьому сумніву не буде =)Але при в'їзді в калюжу, ця лижа, за рахунок площі і меншого тиску, буде триматися на плаву. І коли ти спробуєш повернути, в тебе це вийде гірше ніж на велосипеді зі звичайним колесом.Такий самий ефект спостерігається і на снігу.І в звичайному авто з ширшими шинами буде спостерігатися також. Спробуй розігнатися добре і в'їхати в калюжу, а потім повернути. Думаю, ти знаєш яким буде ефект. Так от чим ширша пляма контакту, тим сильніше він проявлятиметься. Це за умов однакової ефективності шини відводити воду з-під себе, звичайно.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Рома...Бляха-муха, ну якщо ти вже вліз в мою з Максом суперечку, то хоч почитай, що я вчора йому писав.А саме: ширша шина більш схильна до АКВАПЛАНУВАННЯ. І з Валабуєвим я погодився в тому, що ширша шина ГІРША при обгоні через `сніговий бордюр` між полосами.А зараз ТИ МЕНІ те ж саме в якості аргумента надаєш.ЕТА ПЄСТЄЦ Ми з Максом обговорювали конкретні дорожні умови: лід, або вкатаний сніг. З рештою варіантів - `варіанти можливі` KochumВітя, водійський стаж в цій темі не аргумент (не хочу дослівно Валабуєва цитувати)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ я те ж саме писав раніше, і шо? =) І я з Максом не сперечався зовсім.А з самого початку було сказано, що все залежить від умов, що зустрічаються частіше. Тим не менше, ти свою думку додав
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Я сперечався з Максом. А ти вліз і почав доказувати мені мною ж раніше озвучені речі. Так зрозуміло?Стосовно самої теми суперечки. У мене авто, аналогічне тому, на якому їздить Вольфі. Відповідно, я дав, на мою думку, слушну пораду, у всякому разі написав такі розміри покришок, які використовую сам влітку та взимку. Але ж тут куча `спєцов` з `банальной логікой`, яка, як я вже вище довів, не завжди відповідає законам фізики Проблема, насправді, в тому, що не зважаючи на `банальну логіку`, автомобілі рухаються відповідно до законів фізики, і для когось вона може стати фатальною.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Макс... Я з тебе дувуюся )))) Я ж уже писав - причина холіварів у ПЕРЕНЕСЕННІ значення слів ТИСК на поверхню на значення ТЕРТЯ ковзання.

    ок ещё раз, теории из учебников с динамометрами с деревянными брусочками на гладком столе или кусочками каната на полу - штука непререкаемая, рассмотрим практику зимой на дороге - покрытие часто не [s:61b0bd2cd8]идеальное[/s:61b0bd2cd8] равномерное, согласен? покрытие в 99% случаев состоит из пирога с различными коэффициентами сцепления (при какомнить V=const)к примеру, твёрдый нижний слой - мокрый асфальт с Фи=0.3 см. табл.3.1, а сверху снежная каша с Фи=0.1при более мелком пятне контакта вес автомобиля частично `продавливает` верхний слой и грубо говоря авто едет со сцеплением как по мокрому асфальту Фи=0.3, при широком пятне контакта продавливает меньше и сцепление Фи=0.2 - вот и вся физика процессая собсно об этом уже тоже говорил, такое впечатление что ходим по кругу
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    grun Кхм...Я зрозумів суть: ми з тобою сперечаємося, перечитуючи ОДНЕ речення з цілого посту Не пам'ятаю, який раз (вп'яте?), повторюсь: у випадку води, або снігової каші ВУЖЧА шина - КРАЩЕ Однак, `на каші` особливо ніхто й не ганяє. А ось на трасі `зловити` льодок, чи вкатаний сніг у нас взимку - запросто. І в таких умовах ширша шина може врятувати.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka

    А ось на трасі `зловити` льодок, чи вкатаний сніг у нас взимку - запросто. І в таких умовах ширша шина може врятувати.

    як я вище писав в самому першому повідомленні, коли відповідав Вольфі, 1 см різниці нічого не дасть в такому випадку. В такому випадку значно краще допоможе просто шина у гарному стані і уважність водія
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    akupaka Та що ти кажеш? 1см різниці - `нічого не дасть`, проте водії переплачують по 50/100/300 грн. за нього `Кругом лохи какие-то`?Інженери-розробники фірм з цього списку плачуть.... Завтра твій пост хтось прочитає і їх всіх викинуть з роботи
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    =FSG=FRITZ да, Боря, я думаю, що 175 чи 185, різниці не буде =)От різниця між 195 (15) і 225 (17) відчувається взимку, правда це я вже не за власним досвідом, я на 195 катаю зимою. І, наприклад, той з ким я з цього приводу буквально нещодавно спілкувався, вирішив ставити собі на зиму 205 (16), бо на 195 йому було комфортніше ніж на 225.А інженерів не поженуть, вони створюють для нас вибір. Інакше, якби тонша резина була нікому не потрібна, то погнали б інших інженерів, чи як на твою думку А вартість на ширшу резину більша не тому, що вона чимось особливо краща, а тому що собівартість виробництва вища =)
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Мне кажется, что узкая Росава будет, все же, хуже хорошего, но широкого Гуд Еар.

    при более мелком пятне контакта вес автомобиля частично `продавливает` верхний слой и грубо говоря авто едет со сцеплением как по мокрому асфальту Фи=0.3

    Тут надо учитывать, что `продавленный слой` забьет протектор херовой шины и сцепление с нижним слоем уже будет до попы. А хороший протектор нормальной широкой шины будет самоочищаться и выполнять свои функции. Поэтому не шириной единой. Как я и говорил, с толковой покрышкой можно и при ширине 235 на заднем приводе нормально ездить.
Эта тема была закрыта.
Все темы