Old forum - Автомобили
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @kosar
    Ацетон ещё и мозги растворяет.. Таким богатством и в железо.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    А ВДшка в даному випадку не підійде? Або, наприклад, засіб для миття двигуна, некорозійний до резинок, пластиків і т.п. Я користувався Very Lube. Правда, підшипники не мив... І він пінний... І взагалі, я тут фігні якоїсь зараз наговорю, не слухай мене В нетах люди пишуть про керосин і ВД40... правда не про підшипники помпи, а про цепи і т.п. Але кажуть, що ці засоби добре миють і не шкодять резинкам-пластмаскам.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    У меня есть универсальный очиститель в баллоне,но хз насколько он агрессивный и эффективный.
    image
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Saburo_Sakai о, я такого ж виробника очисник двигуна використовував... скло мив від жирів всяких... Там на ньому ж написано чи варто щоб він попадав на резинки-пластмаски, чи ні. Той очисник двигуна нічого не пошкодив, візуально резинки, пластмаски і ЛФП залишилися без ушкоджень.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    когда-то в керосине размачивали ластики, чтобы сделать их `как кохинор`. как-то и я замочил в керосине клапан (с виду вроде как силиконовый, прозрачный). За два дня в керосине клапан почти растворился. ИМХО керосин агресивен к резине..Может, можно промыть подшипник керосином/верилубой/вд40 или прочими керосин-содержащими веществами, но `тутъ же` смыть смывку и заменить нужной смазкой?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Wolfie зазвичай так і роблять - стікає, миють, змазують... На два дні залишати не бачив рекомендацій...Ну і резини бувають різними, є такі, що й бензин не роз'їдає.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Картинки кликабельны. Кто хочет увидеть муравья-свидетеля - кликайте. (S. Sakai)`Людська` аварія:imageimageimageimage
    image
    imageimageimage
    " border="0" />Як в таких випадках кажуть, класика жанру. Я їду, бачу стоячого Ланцера, включаю лівий поворот, об'їзжджаю, його, і тут, коли дистанції лишається 10-12 метрів він з місця починає розвертатися .Я дуже злякався, що вбью його, якщо вдарю у водійські двері. Відповідно, брав ліворуч, скільки міг, Зачепив його ліве крило і догальмував в кам'яний пліт. АБС в цій ситуації скоріше помішала, ніж допомогла - на траві машина майже не зменшувала швидкість.Спрацювали обидва попередні натягувачі пасків безпеки і моя подушка безпеки (пасажирської немає). Тому у мене немає навіть синців, передня пасажирка вдарилася ногою в панель приладів, синець. А от задні пасажири постраждали серйозніше. Пасажир сидів за переднім пасажиром, полетів вперед боляче вдарився головою в підголівник переднього сидіння і зірвав це сидіння з кронштейнів (тому, мабуть і пасажирка `дістала` коліном панель).Задня пасажирка сиділа посередині, дякувати Богу, не вдарилася головою об важіль КПП, проте сильно пошкодила праву ногу об полози зірваного з кронштейна сидіння. Накладали шви. Кості у всіх цілі, все ОК. Як часто це буває, обидва водії, я і винуватець аварії, постраждали в ній найменше, простіше кажучи, не постраждали зовсім.Зи. Макс, я трохи дав маху з розмірами фото, зменш, будь добрий, ОК?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Saburo_Sakai
    Поэтому, когда я за рулем иномарки, то заставляю пристегиваться задних пассажиров (иногда с угрозами физической расправы).
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Bulba
    Нда...Сочувствую...
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    Боря, сочувствую. Особенно, глядя на помятые любимые силуэты.С пассажирами вечная проблема. Сам побывал в аварии на заднем правом сидении, в Жигулях 2106. Меньше всего пострадал тогда задний левый пассажир. Хуже всего пришлось бы переднему пассажиру (которого, к счастью, мы уже высадили). Сейчас у меня тоже нет передней пассажирской подушки, но ездим [u:b7855244c8]всегда[/u:b7855244c8] пристегнутыми. Задних пассажиров не так жалко, потому ремнями там не заморачиваюсь.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @grun

    Я дуже злякався, що вбью його, якщо вдарю у водійські двері. Відповідно, брав ліворуч, скільки міг,

    мне когда-то знакомый старый водила, сказал, что люди в авариях делятся на две категории - те которые стремятся убить себя и те которые убивают других, образно `жертва` и `киллер`это утрированно, поскольку в критической ситуации мозг не в состоянии просчитать результат манёвра и тупо срабатывает шаблон вне зависимостиЗЫ категория `киллер` кстати, в целом, менее травмоопасна, такое же поведение предписывает ПДД ЗЫЫ сочувствую, попал как говорится на дятла..
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Valabuev
    да уж... ситуация досадная. авто застраховано?.хорошо что хоть без серьезных увечий обошлось...самое противное. этот на лансере заявит что разворачивался - по всем правилам и законам...у тебя регистратор стоит в авто?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Saburo_Sakai Андрію, не повіриш, але це фотки з Самсунг Гелексі Янг Дуос Чесно кажучи, я задніх пасажирів заставляв пристібатися крайній раз в 1998 році, коли їздив з Рівного в Мукачево на Жигулях четвертої моделі. І то, не задля безпеки, а `повишньобуватися` (віз жінчину рідню) На оцьому Кенгу я хотів поставити паски безпеки на задній ряд, але знову-таки не з міркувань безпеки, а задля можливості їздити на ній за межами України (в ЄС `до лампочки` хто і з чого переробляв автомобіль - паски повинні бути у всіх пасажирів).grunНасправді, я взагалі не думав за себе й своїх пасажирів, я старався виходити із ситуації, уникнути удару у водійські двері Ланцера і хотів втиснутися між ним і плотом. Проте, після того, як я його зачепив - мене просто відкинуло лівіше і місця для виправлення траекторії вже просто не було. WolfieОсь і я особливо не задумувався про задніх пасажирів, тому вони вчора у мене більше всього й постраждали. Власне кажучи, одна й таж сама причина (`нерідні` передні сидіння на саморобних кронштейнах) призвела до протилежних наслідків для двох задніх пасажирів: пасажир влетів у сидіння головою й грудьми, зірвав його з кронштейнів, але тим самим сидіння приняло на зірвані кронштейни енергію удару без серйозних пошкоджень пасажиру. Проте, саме через зірвані кронштейни сидиння `задерлося` догори і полозом пошкодило ногу задній пасажирці. Valabuev`Цивілка` в обох.Реєстратора немає. У мене на рахунок реєстратора таке ж саме марновірство, як колись було в солдатів на рахунок `смертничків`.Висновок `по залізу` один: відновити роботу всіх систем безпеки - 100% треба. Подушку безпеки і переднатягувачі пасків однозначно буду ремонтувати. Задній ряд сидінь однозначно буду ставити зі `Сценіка`, з пасками безпеки для усіх задніх пасажирів. На перед теж поставлю `рідні` Кенгушні сидіння (зараз у мене салон весь із Вектри).Боюсь навіть уявити, що було б, аби не було підголовників на передніх сидіннях. Удар лобом заднього пасажира в потилицю передньої пасажирки - майже стовідсоткова гарантія загибелі обох...Висновок `по життю`: Бог дав мені шанс щось виправити. Я поки що розумію, що, в першу чергу, у своєму стилі їзди. Ну люблю (вже, мабуть, любив) поганяти. Що в місті, що поза містом. А вчора (була на те причина) я їхав повільно, як ніколи. Реально - 50 км/год не було, хоча, зазвичай, було б 70-80. І тут я в'їхав в цей пліт. Я дуже чітко уявляю, що могло сатится на такій швидкості з усіма нами. До вчорашнього - такої реальної картини я перед очима не мав. Дякую Богу, що всі зосталися живі і майже не ушкоджені.Зи. чесно кажучи, я навіть щигля по носі від подушки безпеки не отримав. З моїм зростом і через добре натягнуті піропатронами паски я виявився на такій відстані від керма, що подушка до мере взагалі не дістала Зии. Місце символічне - праворуч сільске кладовище, просто навпроти воріт все й сталося.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka

    чесно кажучи, я навіть щигля по носі від подушки безпеки не отримав. З моїм зростом і через добре натягнуті піропатронами паски я виявився на такій відстані від керма, що подушка до мере взагалі не дістала

    а вона й не повинна дістати, тому й кажуть - пристібайтеся, але ні в якому разі не `обманюйте` ремені (за спиною). Якби ремінь був за спиною, то отримав би подушкою аж по потилиці.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Миротворец
    =FSG=FRITZ, поскольку отсутствие регистратора не спасло от ДТП, теперь заведёшь в авто этот жизненно важный прибор? Хорошо, что без жертв и увечий. А железо делается.. Будь здоров.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Sanctor
    Боря, сочувствую. Слава Богу, все целы. Машина-то отремонтируется Как говорится: `Господи, спасибо, что деньгами`...Терпения и спокойствия тебе. Держись.Кстати, я тож часто слышал, что не стоит пытаться объезжать такие препятствия, особенно по встречке. Тормозить в пол и бить. Последствия, почему-то, получаются менее значительные, чем когда уклоняешься. Но с рефлексами сложно бороться. У меня тоже первая реакция на возникшее препятствие - объехать. Вот вчера вечером объезжал оленя на лансере, метров за 15 до меня внезапно решившего, что за троллейбусом ехать западло. Хорошо, что в левом ряду было свободно.А ПДД говорит - нужно тормозить. И как нужную реакцию наработать?Насчет ремней. Недавно маздаклубовец погиб. 32 года. Вкратце - подрезал то ли ланос, то ли лансер. Саша в итоге вылетел через лобовое, т.к. не был пристегнут. Открытая ЧМТ. Все... Был бы пристегнут, мож по-иному бы обернулось.Народ, будьте осторожнее. Не стоят 2 минуты времени жизни.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Akupaka
    Схоже, цими днями у багатьох на шляху трапилось по оленю.Я пару днів тому їду в третій смузі, в першій, попереду, стоїть авто, паралельно мені в першій їде олень-таксист. Він бачить, що в нього перешкода, вмикає лівий поворот і тулить у другу смугу, з виїздом на третю - широкий, типу, я по гальмах і по клаксону. Роз'їхались, за пару метрів стаю на лівий поворот, він рівняється і кричить у вікно: `Тьі что, не видишь поворот и препятствие на дороге?!`, і поїхав... Отаке. Sanctor а ти вже звик до сміття чи води, що летить у лобове чи ще ховаєшся під кермо? =) Реакція на об'їзд не завжди погана, гірше за все невірно оцінена обстановка, наприклад, коли об'їжджаєш у зустрічний транспорт, а якщо дорога пуста, то є шанс об'їхати, чому ні? А іноді об'їзд рятує життя - пішохід на дорозі.Але часто водії забувають про гальма, намагаються об'їхати на повному ходу, тоді можуть бути погані варіанти.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Kochum
    =FSG=FRITZБоря, мої співчуття. Дякувати Богу, всі живі і не поламані.З приводу пасків безпеки задніх пасажирів - у себе в машині завжди наголошую на цьому. Хто зі мною часто їздить, ті вже без слів прив'язуються. Не прив'язаний пасажир у мене за спиною - це потенційні півцентнера-центнер, що можуть прилетіти мені в спину/голову у випадку миттєвої зупинки.Дуже добре, що у вас все більш-менш обійшлось.З приводу відновлення авто, вже оцінив масштаб підкапотного ремонту? Кузов не повело?
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Ankle
    Боря,також співчуваю,добре,що тільки залізо постраждало.Я думаю,ти мене тепер зрозумів,коли я говорив,шо так-би не обганяв,і не ганяв,коли ми їхали разом...
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Kochum Під капотом буде відомо післязавтра (завтра - свято), а сьогодні тільки приїздив експерт зі страхової в обід, тому нічого не розбиралося. В п'ятницю цей же експерт приїде оцінювати пошкодження, які зараз не видно. Кузов практично не повело, крім правого лонжерона. Буде вирізатися і вварюватися новий. `Вистрелила` права передня стійка, через те лопнуло лобове скло. Скоріш за все теж буде мінятися. Машина за любих розкладів побуває на `кубі`.А у мене задні пасажири повідривали обидва передні сидіння (моє теж виявилося відірваним), і задній пасажир мені сьогодні сказав, що пасажирка сиділа не посередині, а позаду мене. Просто коли я обійшов машину після удару, то вона встигла пересісти ближче до виходу. Через що я й здивувався, що вона не перелетіла з середини на перед. AnkleСаме в цей раз я їхав як ніколи помалу. В мене сиділа абсолютно `ліва`, але дуже нетерпляча пасажирка, якій ` в заду кортіло`. Я вирішив спеціально їхати помаленьку, аби потерпіла.Власне кажучи, вона більше всього й постраждала - рвана рана на правій нозі. Встигла, ага.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    До речі, за власними емоціями забувся відзначити оперативність сільських медиків. `Швидка` приїхала із сусіднього села надзвичайно оперативно, хвилин через 5, максимум 6 після ДТП. До сільскої лікарні там кілька кілометрів було.Я викликав ДАЇ, а мій пасажир `Швидку` на протязі однієї хвилини після зіткнення. Працівники районної ДАЇ прибули десь за 40-50 хвилин, ще через півгодини приїхали обласні, але зразу й виїхали, коли дізналися, що районні вже на місці, а постраждалих немає.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @SDPG_Hash
    =FSG=FRITZ Боря сочувствую, сам 3 недели назад попал в аварию на Ленинградке, правда в качестве пассажира. Удар был с моей стороны, но был пристегнут - без последствий. Так что пристегиваем себя и пассажиров.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Schtuzer
    =FSG=FRITZСпівчуваю. Ну якщо з Борьою, з його досвідом, таке трапилось, то мабуть уникнути тої ситуації не можна було. Так що я б не дуже хвилювався.Я власне на дорозі не так за власні дії переживаю, як за неочікувані дії інших - особливо тих, хто на зустрічній. Передбачити все неможливо.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @Wolfie
    у меня рядом случилось в прошлом году. Таврия в своей полосе в скоростном режиме поймала лобовое. В Таврии остался только ребенок.. Никто не застрахован.Боря, кангуше - скорейшего.Интересно соотношение, сколько вернут страховики вс сколько цена ремонта.
  • oldforum
    Сообщений: 826
    @=FSG=FRITZ
    Kochum Новини `з-під капоту`:Підрамник з балкою, всі три радіатори (системи охолодження, інтеркулера і кондиціонера), генератор (зігнуло вал ротора, поламало кришки), компресор кондиціонера (лопнув корпус), трубки кондиціонера, дві подушки двигуна (права й ліва). З добрих новин - КПП витримала.
Эта тема была закрыта.
Все темы