[s:92ed3408f6]вики утверждает что на хх ток в гене уже достаточо немаленький (по ссылке 35 А)[/s:92ed3408f6]если подключишь две лампочки на 110Вт полукиловаттному гене, не думаю что он доберётся хотя бы до номинала (своих 50-70А или сколько там)про токи говорю т.к. у ДПТ с НВ Mc~Iи не забывай что у всей этой конструкции в авто с геной изначально большой Мс даже на хх (всякие вихревые токи с гистерезисом опустим)ЗЫ перепутал, надо поискать Iхх в гене++в целом вот нашёл табличку %отношений токов хх от номиналов в зависимости от мощности, чтобы просто было понятно, что никакой разницы в порядки там нетhttp://energo.ucoz.ua/publ/6-1-0-12Спеціально не шукав, але думаю, що на 2-3 ПОРЯДКИ відрізняється
Боря, `факт` - це якби ти знімав показники з форсунок і надав ці фактичні дані. А на даному рівні це бла-бла-бла.факт лишається фактом: на `зимових фарах` ми палимо `лишнє` пальне
А, тобто на автозаводах сидять одні маркетологи і двигуни на авто чіпляють не залежно від розрахунків, а від напрямку вітру або що? =)Краще виглядати ідіотом, ніж бути нимЯкий нафіг `в режим роботи двигуна закладено...`?
Тут згоден на 200%Краще виглядати ідіотом, ніж бути ним
.Прочитай оце раз 20... Чи скільки тобі буде потрібно.Аби зрозуміти ось це:Зако́н сохране́ния эне́ргии — фундаментальный закон природы, установленный эмпирически и заключающийся в том, что для изолированной физической системы может быть введена скалярная физическая величина, являющаяся функцией параметров системы и называемая энергией, которая сохраняется с течением времени. Поскольку закон сохранения энергии относится не к конкретным величинам и явлениям, а отражает общую, применимую везде и всегда, закономерность, то его можно именовать не законом, а принципом сохранения энергии
Тобто, будь-яке ДОДАТКОВЕ електричне навантаження на клемах генератора викликає ДОДАТКОВИЙ гальмівний момент на його валу і додаткову витрату пального для його подолання.
І знову-таки я згоден Тому свій водійський досвід не тули до ДВС і генератора - так само, як і минулого разу, виглядає `не айс`.Рома, ось скажи чесно, яка в тебе оцінка з фізики в атестаті?потоки виконання команд в процесорі` так само стосуються програмування, як і робота ДВЗ.
Вот ссылка на статьюa rel="nofollow" href="http://www.rotor-motor.ru/page08.htmА вот выдержка из неети в універі не вчився? Там на першому ж уроці зазвичай кажуть прямо: - забудьте все, чому вас вчили в школі! =)Ми тут про турбовані дизельні двигуни, а ти про карбюраторний пишеш
Рома, напиши цю свою думку на будь-яком форумі фізиків - Шнобелівську премію отримаєшспаливши якусь кількість палива, двигун виконає якусь кількість роботи, якщо цю роботу не направити кудись механічно, то ця енергія перейде в навколишнє середовище у вигляді тепла.
Абсолютно вірно . Однак при всьому тому, та частина енергії, яка відводилася назовні як втрати - нікуди не подінеться. Більше того вона ще й дещо зросте у фактичних, звичайно, а не у відносних величинах Зі зростанням навантаження на валу ДВЗ теплове навантаження на систему охолодження завжди ЗРОСТАЄ, сама лише думка про те, що воно може зменшитися - викличе істерику у конструкторів двигунівАле якщо ми прикладемо на вал двигуна якесь навантаження, то частину енергії буде передано механічним шляхом. Вірно ж?