на 8ке? ты Рома что-то путаешья нічого не плутаю, їздити можна й до 80-ти, але розганятися до них за три секунди!
а я тебе говорю про предыдущую модельМакс, Эскорт был 94-го года
а он тебе не говорил правило 3х Ф? каждый продвинутый гаражный спец его знает )вот к примеру возьмём какой-нибудь эталон надёжности (нет не гольф ), скажем мерс Е-класса и сравним надёжность последовательно 124го, 210го и какого нибудь 211го , последние брать не будем - это по надёжности совершенно разные машины, и это мерсочень хороший спец по коробкам передач
не тягни, який результат? ))скажем мерс Е-класса и сравним надёжность последовательно
чим менш ці троє популярні, тим менше їх на дорогах, тим менше їх крадуть =) Нехай живе і шириться в народі П-трьох-Ф! Yariy wrx? ))правило 3х Ф
Первый хозяин? в 1976 году в СССР такой был только у ВысоцкогоЕго слова практически совпадают с сообщениями Фрица. Короче, с фордами геморВот еще красавчик, но цена подозрительная.http://avtobazar.ua/mercedes-daimler-1976-kiev-1-2166598-1.html
ожидаемый Рома, и думаю 207е продолжат традиции хоть ещё и наездили фигнюкогда мне говорят что в новом пассате на 20тысячах перебирают всю ходовку и при этом рассказывают какая это замечательная машина, то я как-то начинаю верить в силу святого маркетингане тягни, який результат? ))
это как раз просто http://www.maxparts.ru/index.php?page=catalog_det2.php&model_id=4719Насколько доступны запчасти? И насколько они дорогие?
Никому этого не говори. Страшный сон - это как раз жигули Хочешь эксперимент? Берем мою камерную резину ИД-195 и едем на шиномонтаж. Уверен, что ты серьезно расширишь свой словарный запасі багато авто для них - страшний сон,
Якщо мова іде про фірмові СТО, то десь так воно і є. Більшість майстрів вміє тільки масло міняти і то за ними треба дивитись, що б якусь хєрню не зробили. Я саме цьому, досить давно і розірвав свої відношення із офіційним сервісом Mitsubishi - ціна не відповідає якості. Але якщо взяти до уваги мультибрендові мережеві СТО, то тут ситуація в корні міняється. І доречі, я дуже рідко бачу на таких СТО тази... І механіки не охоче іх беруть в ремонт, і власники не охоче їх здають. Першим головняк - бо за цей час він може декілька іномарок обслугувати, а другим зависока ціна з їх точки зору, бо годин роботи на обслуговування витрачаєть солідно, а це коштує грошей.ти з багатьма оф. сервісами працював? Я парочку побачив. Склалося враження, що деякі водії краще розуміють що до чого. Більшість оф сервісів зараз працюють на рівні `заміна деталей в зборі`, `по-дрібницях`. Якщо щось всередині, і компутер не каже що, то можна дуже довго добиватися від них якихось результатів.